نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سریال The Walking Dead برای فصل هشتم تمدید شد

شبکه AMC رسما سریال محبوب و پر طرفدار مردگان متحرک (The Walking Dead) را برای فصل هشتم تمدید کرد.

شبکه AMC امروز اعلام کرد که سریال The Walking Dead برای فصل هشتم تمدید شده است. این در حالی است که پخش فصل هفتم این سریال قرار است از هفته آینده آغاز شود و قسمت آغازین آن روز یکشنبه ۲۳ اکتبر (۲ آبان) از شبکه AMC پخش خواهد شد. AMC خبر تمدید این سریال را با انتشار تویتی در تویتر رسمی The Walking Dead سریال اعلام کرد. پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت. چارلی کالیر، رئیس شبکه AMC، بیانیه‌ای برای تمدید این سریال برای فصل هشتم منتشر کرده است که در بخشی از آن به جمله معروف نیگان اشاره می‌کند. کالیر در بیانیه خود گفت:

آن مان نوارا. خیلی خوشحال هستم که همکاری خود را با رابرت کرکمن، اسکات گیمپل و دیگر افرادی که سخت کار می‌کنند تا سریال The Walking Dead برای طرفداران ساخته و پخش شود، ادامه می‌دهیم،  مهمتر از همه، از طرفدارانی تشکر می‌کنیم که که در حفظ و ادامه ساخت سریال نقش قابل توجهی داشته‌اند و همیشه همراه با ما بوده‌اند. 

the walking dead season 5

فصل ششم سریال The Walking Dead با کلیف‌هنگر بحث برانگیزی به پایان رسید که در آن نیگان یکی از شخصیت‌های سریال را به قتل رساند، اما هویت این شخصیت تا شروع فصل هفتم سریال مشخص نمی‌شود. در جریان پنل The Walking Dead در کامیک کان سن دیگو امسال، اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گریمز، تایید کرد که بینندگان در قسمت آغازین فصل هفتم خواهند فهمید که چه شخصیتی در پایان فصل ششم کشته شده است. به نقل از وب‌سایت ورایتی، لینکلن گفت:

آغاز این فصل واقعا یک شروع بسیار بد برای هر شخصیت است.

جفری دین مورگان، بازیگر نقش نیگان، به تازگی مصاحبه‌ای را با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی انجام داده است، او گفت که نمی‌داند چه کسی قربانی شده است حتی با وجود اینکه در صحنه فیلمبرداری حضور داشته است. مورگان در این رابطه گفت:

آن‌ها به من چیزی نگفتند. من نمی‌دانم که در آن شب خاص چه کسانی این موضوع را می‌دانستند و اگر آن‌ها می‌دانند که چه کسی قربانی شده است، هیچکس به من چیزی نگفته است. اما من قطعا نمی‌دانم چه کسی آن شب قربانی شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده