// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بتا بازی Call of Duty: Infinite Warfare یک روز دیگر تمدید شد

بتا بازی Call of Duty: Infinite Warfare یک روز دیگر تمدید و حالت Gun Game نیز به بازی اضافه شد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: Infinite Warfare، بتا این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 که قرار بود امروز به اتمام برسد، به مدت یک روز دیگر تمدید شد. به‌عبارتی بتا این بازی در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۸ اکتبر میلادی) به اتمام خواهد رسید. همچنین یک حالت جدید بنام Gun Game نیز به این بتا اضافه شده است.

همچنین در جریان یک پست در وبلاگ اکتیویژن، این استودیو اعلام کرده که در این مدت که بتای بازی آغاز شده، کاربران زیادی به دانلود و تجربه این بازی پرداخته‌اند. در ادامه مسئولین از تمامی بازیکنان تشکر کرده و اعلام کرده‌اند که بازخوردهای آن‌ها کمک بزرگی به نتیجه نهایی و بازی اصلی خواهد کرد. اکتیویژن در این باره می‌گوید:

به واسطه نسخه بتا بازی، قصد نداشتیم که فقط تجربه‌ای از بازی اصلی را در اختیار کاربران قرار بدهیم. بلکه می‌خواستیم سرورهای بازی و موارد فنی دیگری را نیز در بازی تست کنیم. حال با توجه به بازخوردهای شما و جمع‌آوری آن‌ها و سایر اطلاعات، خوشحالیم که می‌توانیم یک بخش چند نفره بی‌عیب و نقص را برای شما در تاریخ ۱۴ آبان ماه به ارمغان بیاوریم. همچنین تا انتهای بتا بازی همچنان به فرستادن بازخوردهای خود ادامه دهید.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین جدای از حالت Gun Game، دیروز خبری منتشر شد حول اینکه یک نقشه جدید و حالت Kill Confirm نیز به بتا این بازی اضافه شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده