// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Oceanhorn یک میلیون نسخه فروش داشته است

اف‌دی‌جی اینترتینمت، ناشر بازی Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas اعلام کرده که این بازی یک میلیون نسخه فروش داشته است.

ماه گذشته بود که بازی Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas پس از پلتفرم‌های مک، ویندوز و iOS بر روی دو پلتفرم نسل هشتم یعنی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه شد. حال اف‌دی‌جی اینترتینمت اعلام کرده است، این بازی که از جهاتی شبیه به مجموعه بازی‌های Zelda بوده و ترکیبی است از داستانی غنی، جلوه‌های بصری زیبا و گیم‌پلی مبتنی بر المان‌های سبک اکشن‌-‌ماجرایی، میزان فروش یک میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است.

اف‌دی‌جی اینترتینمت اعلام کرده است بازی Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas بر روی اندروید و یکی از کنسول‌های کمپانی نینتندو که به احتمال زیاد نینتندو NX خواهد بود، نیز عرضه خواهد شد. همچنین این کمپانی پیش از این در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده بود که پلی‌استیشن ویتا به پلتفرم‌های مقصد این بازی اضافه خواهد شد. 

استودیو کورن‌فاکس اند براس دو ماه پیش دنباله بازی Oceanhorn با نام Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm معرفی کرد که بر‌خلاف نسخه قبل از دوربین سوم شخص بهره خواهد برد. اما این تغییر به معنای دگرگونی ویژگی‌های بازی نبوده و استودیو سازنده اعلام کرده است که این نسخه دارای المان‌هایی مانند کاوش در دنیایی رنگا‌رنگ، داستانی غنی با گره‌ها و راز‌های متعدد و گیم‌پلی اکشن‌-‌نقش‌آفرینی به همراه آیتم‌ها، پازل‌ها، جنگ و باس‌های قدر‌تمند خواهد بود که نمونه‌های آن‌ها را در نسخه پیشین نیز مشاهده کردیم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده