نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

دو بازی کلاسیک نینتندو DS برای Wii U عرضه شدند

دو بازی کلاسیک Animal Crossing: Wild World و Kirby Canvas Curse برای کنسول Wii U عرضه شدند.

کمپانی نینتندو دو بازی کلاسیک و بزرگ کنسول نینتندو DS را به فروشگاه کنسول Wii U اضافه کرده است. این دو بازی Animal Crossing: Wild World و Kirby Canvas Curse هستند که جزو آثار معروف نینتندو DS به حساب می‌آیند و از طریق کنسول مجازی (Virtual Console) روی Wii U اجرا می‌شوند. علی‌رغم اضافه شدن بازی‌ها به فروشگاه، هنوز قیمت آن‌ها مشخص نیست. ولی به احتمال بسیار زیاد این دو بازی نیز مانند دیگر آثار پورت شده از نینتندو DS قیمتی معادل ۱۰ دلار خواهند داشت.

Kirby Canvas Curse یکی از اولین بازی‌های کنسول نینتندو DS بود و به‌خوبی از قابلیت‌های جالب این کنسول مثل صفحه لمسی بهره می‌برد. در این بازی گیمر‌ها باید یک Kirby را با عبور از موانع به منطقه‌ای امن می‌رساندند. دارندگان کنسول Wii U همچنین می‌توانند نسخه دیگری از سری Kirby با نام Kirby and the Rainbow Curse را نیز روی کنسول خود تجربه کنند.

Animal Crossing: Wild World هم که دومین نسخه از سری بازی‌های Animal Crossing بود، در سال ۲۰۰۵ برای نینتندو DS عرضه شده است و یکی از بهترین نسخه‌های این مجموعه به شمار می‌رود و قابلیت‌هایی چون بازی آنلاین چندنفره و گزینه‌های ارتباطی و شخصی‌سازی گسترده دارد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده