نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تریلر فیلم Transformers: The Last Knight اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر می شود

مایکل بی اعلام کرد اولین تریلر فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

مایکل بی با انتشار پیامی ویدیویی در فیسبوک اعلام کرد که اولین تیزر تریلر فیلم Transformers: The Last Knight تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر خواهد شد، انتظار می‌رود این تریلر در ماه نوامبر یا دسامبر منتشر شود. بی همچنین تایید کرد که جان تورتورو، بازیگر نقش مامور سیمور سیمونز در سه گانه تبدیل شوندگان (Transformers)، به همراه جان گودمن، صداپیشه شخصیت هوند در فیلم تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض (Transformers: Age of Extinction)، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فیلم Transformers: The Last Knight حضور خواهند داشت.

در ادامه این پیام ویدیویی، بی اعلام کرد که تولید و فیلمبرداری فیلم Transformers: The Last Knight در کشور انگلستان به پایان رسیده است و این تصاویر از آخرین روز فیلمبرداری در این مکان است، طبق وسایلی که در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم قابل مشاهده است، به نظر می‌رسد باید انتظار دیدن یک نبرد از دوران قرون وسطی را در فیلم داشته باشیم. بی در پایان گفت که مکان بعدی فیلمبرداری فیلم Transformers: The Last Knight در آفریقا خواهد بود.

علاوه بر تورتورو و گودمن، مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا و ایزابلا مونر دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده