// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

یک حالت و نقشه جدید به بتا بازی Call of Duty: Infinite Warfare اضافه شد

یک حالت و نقشه جدید به نسخه بتا بازی Call of Duty: Infinite Warfare بر روی پلی‌استیشن 4 اضافه شد.

با توجه به شروع شدن بتا بازی Call of Duty: Infinite Warfare برای پیش خرید کنندگان این بازی بر روی پلی‌استیشن 4، تیم سازنده یک نقشه و حالتی جدید را برای بازیکنان در دسترس قرار داده‌اند. هم‌اکنون کاربران می‌توانند به تجربه حالت Kill Confirm پرداخته و در نقشه Precinct تجربه‌ای جدید از این مجموعه را کسب کنند. در توضیحات نقشه Precinct آمده:

در راستای هجوم گروه Settlement Defense Front در ژاپن، Precinct نقشه‌ای است که با استفاده از محیط داخلی بزرگ و خیابان‌هایی در اطراف، محلی برای مبارزه کردن و هدف گرفتن دشمنان را بوجود آورده است. در این محل می‌توانید به‌سادگی به کشتن دشمنان بپردازید. مهم نیست شما از چه نوع سبکی برای بازی کردن خود استفاده می‌کنید، می‌توانید با حمله کردن یا تدافعی بازی کردن و کار تیمی دشمنان را از پای در آورید.

از سایر نقشه‌های بتا بازی Infinite Warfare می‌توان به Frontier که یک محیط دو جهته را برای مبارزه کردن در فضا را فراهم می‌کند، نقشه Frost که یک نقشه با سه جناح در یک مرکز تحقیقاتی در سیاره مشتری را برای بازیکنان فراهم می‌کند و نقشه Throwback که یادآور آمریکا سال ۱۹۵۰ میلادی است اشاره کرد.

همچنین از حالت‌های بازی می‌توان به Team Deathmatch، Domination و Defender اشاره کرد. در حالت Defender شما باید با در اختیار گرفتن یک Drone، از آن در مقابل دشمنان محافظت کنید. جدای از این موارد، در بازی اصلی شش Combat Rings تعبیه شده که در نسخه بتا بازیکنان می‌توانند از سه‌تای این تعداد استفاده کنند. هر حلقه تعبیه شده برای استایل خاصی از مبارزه کردن و بهمراه یک Payload و یک Trait مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده