// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

برای مدت محدودی در Uncharted 4 دو برابر XP کسب کنید

با شروع شدن رویداد Double XP می‌توانید بیش از پیش به جمع آوری XP در بخش چند نفره Uncharted 4 بپردازید.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی استودیو ناتی داگ، سازنده بازی Uncharted 4: A Thief's End، یک رویداد Double XP برای این بازی در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند با بازی کردن بخش چند نفره در این هفته XP بالاتری کسب کنند. همچنین با انجام چالش‌های مختلف، ۵۰ درصد Relic Bonus بیشتر دریافت خواهید کرد. این رویداد که برای آخر هفته در نظر گرفته شده تا تاریخ ۲۶ مهر در دسترس خواهد بود.

همچنین مدتی پیش بسته الحاقی جدید بازی تحت نام Bounty Hunter عرضه شد. Uncharted 4 جدای از بسته‌های الحاقی بخش چندنفره خود قصد دارد یک بسته الحاقی ویژه برای بخش داستانی نیز عرضه کند. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی از داستان و بازه زمانی این بسته الحاقی منتشر نشده و می‌بایست تا عرضه شدن تمامی بسته‌های الحاقی بخش چند نفره منتظر بمانیم.

Bounty Hunter دومین بسته الحاقی از سه بسته الحاقی مورد نظر برای بخش چندنفره Uncharted 4 است که هم‌اکنون در اختیار کاربران قرار داده شده است. همچنین اگر می‌خواهید این سه بسته الحاقی را در کنار بسته الحاقی داستانی آینده بازی در اختیار داشته باشید، می‌توانید با خرید Explorer Pack تمامی آن‌ها را خریداری و پیش خرید کنید. این پکیج با قیمت ۲۵ دلار به علاقه‌مندان فروخته می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده