// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

با دریافت اچیومنت های The Binding of Isaac، بازی Polygod را رایگان دریافت کنید

با دریافت یک سری از اچیومنت های بازی The Binding of Isaac، می‌توانید بازی Polygod را به رایگان دریافت کنید

در هفته‌ای که گذشت، بازی شوتر اول شخص Polygod به صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه شد. این بازی شباهت بسیار زیادی به The Binding of Isaac داشته و حال استودیو آمپلی‌فای گیمز (Amplify Games)، سازنده و ناشر بازی Polygod، اعلام کرده که هر کس بتواند از بین اچیومنت‌های مشخص شده بازی The Binding of Isaac یکی از آن‌ها را باز کند، بازی Polygod را به رایگان دریافت خواهد کرد.

کسانی که به این کار علاقه‌مند هستند می‌بایست یکی از اچیومنت‌های Hard Game، Eternal Satan، Eternal Cain، Eternal Isaac، Eternal Maggy، Eternal Eve، Eternal Samson، Eternal Judas، Eternal God و Eternal Personalities را بدست بیاورند. کسانی که موفق به این کار می‌شوند می‌بایست یک پیام به اکانت استیم Atomicdomb فرستاده و اعلام کنند که اچیومنت مورد نظر را باز کرده‌اند تا پس از بررسی انجام شده، نسخه رایگان بازی Polygod برای آن‌ها فرستاده شود. دومینیک اوبوج‌کویتس، موسس استودیو آمپلی‌فای گیمز، در این باره می‌گوید:

من واقعا بازی The Binding of Isaac را دوست داشته و مطمئن هستم بازی Polygod می‌تواند چالشی جدید برای دوست داران The Binding of Isaac بوجود بیاورد. به‌همین دلیل قصد دارم به کسانی که بتوانند اچیومنت‌های مورد نظر را بدست بیاورند، نسخه رایگان Polygod را اهدا کنم.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده