نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

بازی Friday the 13th تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

بازی Friday the 13th که پیش از این قرار بود امسال عرضه شود، تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد.

استودیو گان مدیا چندی پیش با انتشار پستی در سایت کیک‌استارتر، اعلام کرد که بازی Friday the 13th که پیش از این قرار بود تا پایان ۲۰۱۶ عرضه شود، تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. با این حال این استودیو خبر خوشی هم برای طرفداران و حامیان مالی این بازی داشت و اعلام کرد قصد دارد یک حالت تک‌نفره و همچنین بات‌ها (Bot) را به بازی اضافه کند تا امکان تجربه آفلاین بخش چندنفره بازی با حضور بات‌ها فراهم شود.

اما تمامی بخش‌های بازی قرار نیست همزمان عرضه شوند؛ طبق اعلام سازندگان، بخش چندنفره بازی در فصل بهار ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و شامل کاراکتر قابل بازی تامی جارویس و نقشه Packanack Lodge می‌شود. بخش تک‌نفره بازی هم قرار است در تابستان ۲۰۱۷ عرضه شود. افرادی که از بازی در سایت کیک‌استارتر حمایت کرده یا آن را پیش‌خرید کرده باشند، این بخش را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. ولی افراد دیگر باید ۴۰ دلار برای نسخه دیجیتالی یا ۶۰ دلار برای نسخه فیزیکی بازی پرداخت کنند.

وس کلتنر، رییس استودیو Gun Media، در مورد تاخیر خوردن بازی و همچنین محتویات جدید آن گفت:

قطعا اولین موردی که طرفداران بازی به آن توجه خواهند کرد تاخیر خوردن Friday the 13th است. ولی باید به همه آن‌ها اعلام کنم که اتخاذ چنین تصمیمی اصلا برای ما ساده نبود. ولی برای اینکه بتوانیم نیاز‌های طرفداران را که شامل حضور شخصیت تامی جارویس و همچنین اضافه شدن بخش تک‌نفره به بازی می‌شد برآورده کنیم، باید چنین تاخیری را در عرضه آن اعمال می‌کردیم.

من هم از تاخیر خوردن بازی متنفر هستم، ولی این زمان به ما اجازه داد تا بازی‌ای را عرضه کنیم که بیش از پیش بزرگ‌تر و کامل‌تر است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که حامیان مالی بازی و افرادی که آن را پیش خرید کرده‌اند، تا پایان سال ۲۰۱۶ به یک نسخه بتا از بازی دسترسی خواهند داشت. همچنین این افراد چهار کد مخصوص نسخه بتا هم دریافت می‌کنند که می‌توانند آن‌ها را به دوستان‌شان بدهند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده