نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

تاریخ عرضه بازی ترسناک Through The Woods اعلام شد

استودیو آنتاگونیست تاریخ عرضه بازی Through The Woods را برای پی‌سی اعلام کرد.

Through The Woods یک بازی ترسناک روان‌شناختی است که توسط استودیو آنتاگونیست ساخته می‌شود. داستان این بازی بسیار منحصر‌به‌فرد بوده و پیرامون افسانه‌های اسکاندیناوی (نورس) روایت می‌شود. حال سازندگان اعلام کرده‌اند که این بازی در تاریخ ۶ آبان برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. البته با اینکه زمان زیادی تا انتشار بازی باقی نمانده، ولی هنوز قیمت این اثر مشخص نشده است.

استودیو Antagonist همچنین با انتشار متنی به معرفی ویژگی‌های بازی خود نیز پرداخت که می‌توانید در ادامه آن را بخوانید:

Through The Woods یک بازی ترسناک سوم‌شخص است که وقایع آن پیرامون افسانه‌های اسکاندیناوی و در جنگلی در سواحل غربی نروژ روایت می‌شوند. داستان بازی در مورد یک مادر است که فرزند خود را گم کرده است. گیمر‌ها در جریان بازی روایت مادر از چگونگی ناپدید شدن فرزندش را نظاره‌گر خواهند بود و سپس قدم در مسیر وحشتاکی خواهند گذاشت که وی برای پیدا کردن پسر خود طی کرده است. در این بین افسانه‌های نورس و داستان‌های محلی ترسناک نروژ هم تاثیر خود را در بازی و وقایع آن خواهند داشت.

استودیو آنتاگونیست برای خلق این بازی، تنها ماندن یک کودک در جنگلی ترسناک را تصور کرده است و گیمر‌ها حس کودکی را خواهند داشت که به‌تنهایی در جنگلی مرموز و تاریک گرفتار شده است و داستان غنی بازی و جلوه‌های صوتی واقع‌گرایانه آن هم مزید بر علت خواهند شد تا Through The Woods یک تجربه کاملا ترسناک ارائه کند.

به نظر شما Through The Woods می‌تواند به بازی موفقی تبدیل شود؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده