نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۲۵: از فروش بسیار خوب ایکس‌ باکس وان تا بازی در نقش کبوتر در Battlefield 1

با بیست و پنجمین هفته نامه ویدیویی زومجی همراه باشید تا مروری بر مهم ترین اخبار هفته گذشته داشته باشیم.

هفته پیش هم اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی به وقوع پیوست. کم کم در حال نزدیک شدن به زمان عرضه بازی بسیار مورد انتظار Battlefield 1 هستیم و حتی از پنج‌شنبه، مشترکین سرویس‌های EA Access و Origin Access فرصت این را پیدا کردند که بخش‌هایی از بازی را به مدت ۱۰ ساعت تجربه کنند. هفته پیش،‌ مشخص شد که در یکی از مراحل بازی، گیمر در نقش یک کبوتر قرار خواهد گرفت. بازی بتلفیلد 1 قرار است که در تاریخ ۳۰ مهر برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

یکی دیگر از اخبار جالب توجه هفته گذشته، آمار فروش کنسول ایکس‌باکس وان در ماه سپتامبر در ایالات متحده آمریکا بود. بنا به گزارش موسسه NPD، این کنسول توانست در این ماه، برای سومین ماه متوالی به پرفروش‌ترین کنسول آمریکا تبدیل شود و برای سومین بار متوالی توانست رقیب خود یعنی پلی‌استیشن 4 را جا بگذارد. پس از اعلام این خبر نیز مایکروسافت افزود که که در انگلستان نیز ایکس‌باکس وان توانسته در ماه سپتامبر صدر جدول پرفروش‌ترین کنسول‌ها را به خود اختصاص دهد. 

اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار دنیای سرگرمی را دنبال کنید، می‌توانید هفته‌نامه ویدیویی زومجی را تماشا کنید تا از مهم‌ترین اخبار هفت روز پیش مطلع شوید:

| | دانلود از شاتل‌لند


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده