// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

Resident Evil 7 دارای سلاح‌های گرم و جعبه‌های کلاسیک این سری خواهد بود

کپکام با انتشار ویدیو‌هایی از بازی Resident Evil 7 از سلاح‌ها و جعبه‌های کلاسیک آن رونمایی کرد.

با وجود انتشار دو دمو و ویدیوهای تبلیغاتی بسیار از بازی Resident Evil 7، هنوز هم بازیکنان جزئیات زیادی را در رابطه با موضوع و گیم‌پلی این بازی نمی‌دانند. طبق گفته توسعه‌دهندگان بازی در جهان مجموعه رزیدنت ایول و بعد از اتفاقات شماره ۶ روایت می‌شود، هرچند اطلاعات دقیقی را در رابطه با زمان دقیق، مکان و پیشینه‌ی شخصیت اصلی داستان نداریم. البته به لطف اطلاعات منتشر شده برروی سایت رده‌بندی سنی ESRB، می‌دانیم که شخصیت اصلی داستان «ایتان» نام داشته و به دنبال همسر خود در عمارتی تخریب شده می‌گردد.

در کنار این پرسش‌های مهم، برخی از بازیکنان همچنان نگران دور شدن رزیدنت ایول 7 از ریشه‌های مجموعه هستند. البته کپکام تلاش بسیاری را برای اطمینان دادن به طرفداران در رابطه با بازگشت به ریشه‌های مجموعه داشته است و در همین راستا تیم توسعه مصاحبه و تصاویر مختلفی از آیتم‌های کلاسیک مجموعه را برای ایجاد اعتماد ارائه کرده‌اند. کپکام امروز نیز دو ویدیوی جدید را با نام‌های Vol.1 و Vol. 2 از این بازی مورد انتظار شامل تصاویری از سلاح شات‌گان و جعبه ذخیره‌سازی کلاسیک مجموعه منتشر کرده است.

در ویدیوی اول که ۳۶ ثانیه زمان دارد، شاهد صدای زنگ تلفن‌های مختلف هستیم که در نهایت شخصیت اصلی داستان یکی از آنها را پاسخ می‌دهد. در پشت تلفن صدای هشدار یک زن به گوشی می‌رسد. ویدیو دوم که ۲۷ ثانیه زمان دارد، به ویژه برای طرفداران قدیمی مجموعه مهم خواهد بود. در حالی که با تغییر دوربین Resident Evil 7 به اول‌شخص به نظر می‌رسید که بازی از اکشن‌های آشنا در مجموعه فاصله گرفته باشد، ویدیوی جدید بر وجود قابلیت مدیریت اینونتوری به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی گیم‌پلی دلالت دارد. در این ویدیو شخصیت اصلی داستان از داخل جعبه ذخیره‌سازی (Storage Box) یک شاتگان را بر می‌دارد. وجود مهمات کم در جعبه، می‌تواند هشداری مبنی بر اهمیت مهمات استفاده شده در بازی باشد. موضوعی که همواره در مجموعه رزیدنت ایول دارای اهمیت بالایی بوده است.

بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (۵ بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی پشتیبانی کاملی را از واقعیت مجازی برای علاقمندان به این تکنولوژی نوظهور در دنیای سرگرمی ارائه می‌دهد. کپکام همچنین تائید کرده است که Resident Evil 7 از پلی‌استیشن پرو و ویژگی HDR پشتیبانی خواهد کرد.

ویدیوی اول «تماس‌گیرنده مرموز»:

|

ویدیو دوم «شاتگانی درون جعبه»:

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده