نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

ویدیو معرفی اسلحه بسیار کوچک Kolibri در Battlefield 1

اسلحه Kolibri که اندازه‌ای به بزرگی یک انگشت دارد، در بازی Battlefield 1 حضور خواهد داشت.

دارندگان اشتراک EA/Origin Access روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، این روز‌ها قادر به تجربه پیش از موعد بازی Battlefield 1 هستند و اطلاعات جالبی از ویژگی‌های آن ارائه می‌کنند. اخیرا مشخص شده است که در این بازی اسلحه بسیار کوچک Kolibri که به اندازه یک انگشت است، وجود دارد. Kolibri در اصل کوچک‌ترین اسلحه گرم تاریخ است که فقط تعداد محدود هزار عدد از آن بین سال‌های ۱۹۱۰ تا ۱۹۱۴ ساخته شده بود. این اسلحه البته قدرت خیلی زیادی ندارد و گلوله‌هایی با سرعت ۲۰۰ متر بر ثانیه شلیک می‌کند که شاید در حد و اندازه‌های کلت‌های دیگر نباشد، ولی هنوز هم برای کشتن دشمنان کافی است.

در زیر می‌توانند ویدیویی را که یکی از کاربران از عملکرد این اسلحه در بازی ضبط کرده است، تماشا کنید. همچنین در این ویدیو مدل واقعی Kolibri هم نشان داده می‌شود:

|

هنوز مشخص نیست که برای دسترسی به Kolibri باید چه کار‌هایی در بازی انجام دهید، ولی قطعا استفاده از این سلاح به دلیل ظاهر خاص آن می‌تواند جذاب باشد.

بتلفیلد 1 توسط استودیو دایس ساخته شده و الکترونیک آرتز هم آن را منتشر خواهد کرد. این بازی در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و برای آشنایی بیش‌تر با آن می‌توانید پیش‌نمایش بازی در زومجی را بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده