نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

مجموعه Fantastic Beasts پنچ گانه خواهد بود

جی.کی.رولینگ تایید کرد که مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts از یک سه گانه تبدیل به پنج گانه شده‌اند.

سرانجام فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where To Find Them) که یک پیش درآمد از دنیای هری پاتر (Harry Potter) است، در ماه آینده به روی پرده‌های سینما می‌رود. با وجود اینکه پیش از این تایید شده بود این مجموعه قرار است در قالب یک سه گانه ساخته و اکران شود، حال جی.کی.رولینگ، خالق مجموعه کتاب‌های هری پاتر، در جریان برگزاری یک رویداد تبلیغاتی برای فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them که با حضور بازیگران و عوامل تولید فیلم به صورت زنده پخش می‌شد، اعلام و تایید کرد که این فیلم قرار است آغازگر مجموعه پنج گانه Fantastic Beasts باشد. 

ماه مرداد بود که کمپانی برادران وارنر به طور رسمی فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها ۲ (Fantastic Beasts and Where To Find Them 2) را تایید کرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود و رولینگ کار نوشتن فیلمنامه و دیوید یِتس کارگردانی دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them را بر عهده خواهند داشت. قسمت سوم این مجموعه قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

Fantastic Beasts and Where to Find Them

داستان Fantastic Beasts and Where to Find Them در مورد یک محقق انگلیسی به نام نیوت اسکمندر است که برای تحقیق در زمینه موجودات افسانه‌ای به نیویورک در سال ۱۹۲۶ سفر می‌کند. اسکمندر یک کیف جادویی دارد که پر از موجودات افسانه‌ای و جادویی است. ولی دردسر‌های این محقق از جایی شروع می‌شود که یکی از این موجودات از کیف فرار کرده و وارد شهر می‌شود. در جزئیات و اطلاعاتی که در تریلر جدید این فیلم مشاهده کردیم، اسکمندر باید با گروه تندرو و مخالف سحر و جادو در این فیلم مقابله و در طول حوادثی ناگوار از دست آن‌ها فرار کند.

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) اکران خواهد شد و ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، جان ویت، جما چان، کارمن اجوجو، جن ماری، زو کراویتز و فیث وود-بلاگروو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده