نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

سونی مجموعه های محبوب خود را به موبایل می آورد

به نظر می‌رسد سونی قصد دارد مسیر نینتندو را در بازار موبایل ادامه دهد.

بر اساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد سونی قصد دارد بازی‌هایی بر اساس مجموعه‌های محبوب خود برای دستگاه‌های موبایل عرضه کند تا بتواند برند پلی‌استیشن را برروی موبایل‌ها نیز قوی کند. تقریبا از ماه مارس بود (اسفند / فروردین) که مطلع شدیم Sony در حال قوی‌تر کردن بخش موبایل خود است. امروز اما وب‌سایت نیکِی، اعلام کرد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶، سونی از این بازی‌های در دست ساخت رونمایی خواهد کرد.

در این گزارش همچنین اعلام شده که بازی‌هایی که در دست ساخت هستند، بازی‌هایی بر اساس مجموعه‌های محبوب سونی هستند. هنوز مشخص نیست که آیا این بازی‌ها فقط قرار است که در بازار ژاپن عرضه شوند یا به طور جهانی در دسترس همگان قرار خواهند گرفت اما نکته جالب درباره این گزارش، این است که احتمال می‌رود این بازی‌های در دست ساخت، به نحوی به نسخه‌های کنسولی بازی متصل شوند. 

سونی پیش از این نیز تجربیاتی در بخش موبایل داشته است. از عرضه یک گوشی اکسپریا با برند پلی‌استیشن گرفته تا پلتفرم پلی‌استیشن موبایل که هیچ‌کدام آنطور که باید به موفقیت دست پیدا نکردند. شاید بتوان یکی از دلایل عدم موفقیت این اقدامات را، محدود کردن آنها به سخت‌افزارهای سونی و عدم عرضه‌شان برای موبایل‌ها و تبلت‌های دیگر کمپانی‌ها برشمرد.

با اینکه هنوز هیچ چیز به صورت رسمی مشخص نیست، باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی برای برند پلی‌استیشن برروی موبایل چه برنامه‌هایی دارد. شما دوست دارید که چه مجموعه‌هایی را از سونی برروی گوشی هوشمند و تبلت خود تجربه کنید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده