// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

کنترلر استیم نزدیک به یک میلیون واحد فروش داشته است

طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی ولو (Valve)، کنترلر استیم نزدیک به یک میلیون واحد فروخته است.

با اینکه کنترلر استیم در ماه نوامبر میلادی سال پیش عرضه شد ولی تا به امروز اخبار یا گزارش‌هایی از فروش این کنترلر منتشر نشده است. با این اوصاف بنظر می‌رسد این کنترلر عملکرد موفقی را از خود بنمایش نگذاشته و نتوانسته مخاطبین خود را راضی کند. با این حال طبق گزارش‌های جدید ولو، سازنده کنترلر استیم، این کنترلر فروشی تقریبا یک میلیون واحدی داشته است.

همچنین در جریان رویداد Steam Dev Days جف بلینگ‌هاوزن، یکی از مهندسین تیم ولو، اعلام کرده که تیم سازنده انتظار داشت که کنترلر استیم تا سال ۲۰۱۷ بتواند از یک میلیون واحد بیشتر فروش داشته باشد. با این حالا روزانه ۲۷ هزار کاربر از کنترلر استیم برای بازی‌های خود استفاده می‌کنند. همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که ولو در حال تلاش است تا هم‌خوانی بیشتری بین بازی‌های قرار داده شده در استور استیم و این کنترلر بوجود آورد. وی در این باره می‌گوید:

حال یک سری برنامه برای این کنترلر در نظر گرفتیم تا بتواند از بازی‌های بیشتری بر روی فروشگاه استیم پشتیبانی کند. یکی از برنامه‌های دیگر ما برای این کنترلر تهیه لیست مورد استفاده‌ترین بازی‌ها با کنترلر استیم است. با این کار کاربران براحتی می‌توانند بازی‌های مورد استفاده برای کنترلر استیم را پیدا کرده و آن‌ها را خریداری کنند.

در آخر نیز اعلام شده که میانگین زمان برای بازی با کنترلر استیم در روز ۵۵ دقیقه بوده که شامل پنج هزار بازی مختلف می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده