نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

قیمت نینتندو NX معادل ۲۹۹ دلار خواهد بود

علاوه بر نسخه ۲۹۹ دلاری، نینتندو NX باندلی ۳۹۹ دلاری نیز خواهد داشت.

با اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی درباره کنسول جدید و مرموز نینتندو که در حال حاضر با نام رمز نینتندو NX شناخته می‌شود، در دسترس نیست، اما روز گذشته شایعات جدیدی درباره این کنسول منتشر شد که خبر از قیمت ۲۹۹ دلاری این کنسول می‌داد. وب‌سایت GamesBulletinUK، روز گذشته در خبری اعلام کرد که کنسول NX، با قیمتی معادل ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد و این کنسول یک باندل پریمیوم نیز خواهد داشت که قیمت این باندل، معادل ۳۹۹ دلار خواهد بود. هنوز محتویات باندل پریمیوم، مشخص نیست.

علاوه بر این، حداقل ۴ بازی در زمان عرضه این کنسول، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. در پوستری که نینتندو برای کنسول جدید خود طراحی کرده است، عبارت «در هنگام راه رفتن با بازی خود تعامل داشته باشید» دیده می‌شود که شایعات قابل حمل بودن قسمتی از این کنسول را شدت می‌بخشد. علاوه بر تمام این اطلاعات، انتظار می‌رود که مغازه‌های فروشنده محصولات مرتبط با بازی، از ماه فوریه ۲۰۱۷، این کنسول را برای آزمایش کردن خریداران، در دسترس قرار بدهند.

بازی‌های نینتندو NX، برروی کارتریج عرضه خواهند شد و استریم 4K نیز از دیگر قابلیت‌های این کنسول خواهد بود. به نظر می‌رسد که بازی کردن با رزولوشن 4K در این کنسول امکان‌پذیر نیست و این رزولوشن فقط برای پخش ویدیو به کار می‌رود. رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، مشخصاتی است که بازی‌های این کنسول در آن اجرا می‌شوند. 

در این وب‌سایت، اطلاعاتی درباره بسته‌بندی این کنسول نیز ارائه شد. به نظر می‌رسد جعبه نینتندو NX، کمی از کنسول Wii U بزرگ‌تر خواهد بود و رنگ‌های آبی و سفید در بسته‌بندی آن به کار رفته است. 

تمام این اطلاعات در حد شایعه هستند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که نینتندو چه زمانی به صورت رسمی از این کنسول رونمایی خواهد کرد. 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده