// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

احتمال انتشار ریمستر Crash Bandicoot در ماه فوریه ۲۰‍۱۷

یکی از خرده‌فروشان برزیلی از احتمال انتشار بازی Crash Bandicoot Remastered در ماه فوریه ۲۰۱۷ خبر داده است.

تازه‌ترین شایعه در رابطه با تاریخ انتشار ریمستر بازی کرش باندیکوت (Crash Bandicoot Remastered) از طریق لیست شدن بازی در یکی از خرده فروش‌ها منتشر شده است. هرچند هنوز به صورت رسمی تاریخ عرضه‌ای برای انتشار ریمستر این مجموعه محبوب اعلام نشده، با این حال، یکی از خرده‌فروش‌ها تاریخ احتمالی انتشار را ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ (۹ اسفند) اعلام کرده است. ریمستر فوق به عنوان بخشی از توافق بازاریابی سونی و اکتیویژن به صورت انحصاری تنها برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بعد از VPD، خرده فروش فنلاندی، اکنون Ziliongame، خرده‌فروش برزیلی به مشترکان خود اعلام کرده است که ارسال این بازی از تاریخ ۲۸ فوریه آغاز خواهد شد. البته هنوز  استودیو ویکاریوس ویژن (Vicarious Visions)، توسعه دهنده و اکتیویژن، ناشر بازی هیچ تاریخ رسمی عرضه‌ای را اعلام نکرده‌اند. علاوه بر تاریخ اعلام شده یک تصویر از کاور از نسخه فیزیکی بازی نیز منتشر شده است. هرچند با توجه به استفاده از تصویر نسخه کرش‌ بندیکوت بازی Skylanders،‌ احتمالا تصویر بالا جعلی بوده و کاور رسمی نخواهد بود.

سونی با همکاری اکتیویژن و استودیو ویکاریوس ویژن در جریان کنفرانس خبری E3 2016 ریمستر سه بازی Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back ،Crash Bandicoot و Crash Bandicoot: Warped را رسما رونمایی کرد. ناتی‌داگ، خالق سه‌گانه کرش بندیکوت سال‌ها قبل بازی‌های فوق را برای پلی‌استیشن 1 منتشر کرده بود. اکنون بعد از گذشت سال‌ها هواداران می‌توانند این سه گانه را با رزولوشن 1080p و به صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن 4 تجربه کنند.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده