نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

تریلر جدید Call of Duty: Infinite Warfare سیستم ساخت سلاح‌ها را نشان می‌دهد

اکتیویژن تریلر جدیدی از Call of Duty: Infinite Warfare منتشر کرده که سیستم شخصی‌سازی و ساخت و ساز سلاح‌ها را نشان می‌دهد.

همزمان با انتشار نسخه بتای بازی Call of Duty: Infinite Warfare، اکتیویژن تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است که سیستم ساخت و ساز سلاح‌های بازی را نشان می‌دهد. این سیستم برای اولین بار است که در نسخه‌ای از سری Call of Duty تعبیه شده است. برای اینکه بتوانید تغییراتی در سلاح‌های خودتان اعمال کنید، نیازمند پول درون بازی هستید که Salvage نام دارد. این پول‌ها را به روش‌های مختلفی می‌توان در بازی بدست آورد و پس از اینکه Salvage کافی را داشتید، می‌توانید وارد قسمت ساخت اسلحه شده و با توجه به بودجه‌تان اسلحه‌هایی با سطوح مختلف بسازید. این سطوح عبارتند از Common، Rare، Legendary و Epic. هرچه سطح اسلحه شما بالاتر باشد، می‌توانید Killstreak‌های قوی‌تری داشته باشید.

ویژگی ساخت و ساز اسلحه در نسخه بتای بازی هم وجود خواهد داشت. این نسخه از دیشب در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند قرار گرفته است و این هفته در انحصاری این کنسول است. با این حال هفته آینده دوباره شاهد عرضه نسخه بتا خواهیم بود که پیش‌خرید‌کنندگان بازی روی ایکس‌باکس وان هم قادر به تجربه آن هستند.

نسخه نهایی Call of Duty: Infinite Warfare هم در تاریخ ۱۴ آبان برای این دو کنسول و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به‌علاوه افرادی که نسخه ۸۰ دلاری یا گران‌تر بازی را خریداری کنند، به ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز دسترسی خواهند داشت.

در پایان می‌توانید تریلر ساخت و ساز اسلحه‌ها را تماشا کنید:

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده