// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱

بسته The King & The Warlord بازی Total War: Warhammer معرفی شد

چهارمین بسته‌ی الحاقی بازی Total War: Warhammer با نام The King & The Warlord معرفی شد.

همانطور که استودیو کریتیو اسمبلی پیش از انتشار بازی Total War: Warhammer گفته بود که این بازی را به واسطه‌ی بسته‌‌های الحاقی فراوان کامل‌تر خواهد ساخت، به مرور در حال عمل کردن به وعده‌ی خود است. جدیدترین DLC این بازی که The King & The Warlord نام دارد درست همانند بسته‌ی الحاقی قبلی یعنی The Grim & The Grave که تعدادی لرد افسانه‌ای و نیروهای جدید را به نژادهای امپراطوری و کنت‌های خون‌آشام اضافه می‌کرد، مواردی مشابه را این‌بار به نژادهای پوست‌سبزها و دووارف‌ها اضافه می‌کند. این تغییرات به شرح زیر است:

  • دو لرد افسانه‌ای جدید با نام‌های «Belegar Ironhammer» برای نژاد دووارف‌ها و «Skarsnik» برای نژاد پوست‌سبزها به همراه ماموریت‌ها، جادوها و خصوصیات شخصی‌سازی مختص به خود. از این پس هر یک از این نژادها برای شروع دارای سه لرد خواهند بود.
  • اضافه شدن دو گروه لرد جدید برای هر دو نژاد، «Night Goblin Warboss» برای پوست‌سبزها و «Runelord» برای دووارف‌ها.
  • اضافه شدن ۶ گروه نیروی کاملا جدید برای هر دو نژاد.
  • اضافه شدن ۲۲ گروه نیروی مخصوص در قالب گروهان معروف دنیای وارهمر به نام «Regiments of Renown» برای هر دو نژاد (چیزی شبیه به نیروهای Mercenary در نسخه‌های قبلی توتال‌وار)

تریلر معرفی این بسته را در زیر تماشا می‌کنید:

این بسته که به قیمت ۷/۱۹ دلار بصورت پیش‌خرید (قیمت اصلی ۷/۹۹ دلار) در شبکه‌ی استیم قابل خرید است، در تاریخ ۲۹ مهر ماه (۲۰ ماه اکتبر) منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده