// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

دمو قابل بازی World of Final Fantasy هفته آینده در دسترس قرار می‌ گیرد

اسکوئر انیکس اعلام کرد که هفته آینده یک دمو قابل بازی رایگان برای بازی World of Final Fantasy عرضه خواهد شد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی استودیو اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی World of Final Fantasy، در تاریخ ۲۶ مهرماه (۱۷ اکتبر میلادی) یک دمو رایگان برای این بازی عرضه و علاقه‌مندان به مجموعه فاینال فانتزی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن، به دانلود این دمو قابل بازی بپردازند. در توضیحات این دمو قابل بازی آمده:

در دمو قابل بازی World of Final Fantasy می‌توانید با دو قهرمان رِین و لَن به بازی کردن پرداخته و تجربه‌ای متفاوت را در دنیای فاینال فانتزی برای خود رقم بزنید. همچنین در طول این دمو ملاقات‌هایی با سایر شخصیت‌های این مجموعه نظیر کلود، لایتنینگ و سکوال خواهید داشت. به اتمام رساندن این دمو قابل بازی، به کاربران اجازه می‌دهد تا در نسخه اصلی بازی از Magitek Armor P برخوردار شوند.

همچنین در ادامه یک تیتراژ شروع سینماتیک انیمه‌ای برای این بازی در نظر گرفته شده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید. این ویدیو زیبا نمایان‌گر دو شخصیت رین و لن است که در کنار سایر شخصیت‌های دنیای فاینال فانتزی به مبارزه کردن می‌پردازند:

|

بازی World of Final Fantasy در تاریخ ۴ آبان ماه (۲۵ اکتبر میلادی) به صورت انحصاری بر روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده