نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

پوستر جدید فیلم Kong: Skull Island از اسرار جزیره و هیولاها می گوید

پوستر جدیدی از فیلم Kong: Skull Island منتشر شده است که اطلاعاتی را از مکان‌های جزیره جمجمه و هیولاهای آن می‌دهد.

مجموعه فیلم‌های کینگ کونگ (King Kong) با اکران فیلم کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island) در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی باز خواهد گشت. طی اوایل این هفته در نمایشگاه کامیک کان نیویورک، پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که اخیرا بررسی دقیق‌تری شده است و چند اسرار را از فیلم فاش کرده است.

هرچند این پوستر یک تصویر هوایی را از جزیره جمجمه نشان می‌دهد، اما گروهی با انتشار نوری در پشت این پوستر یک سری از پیام‌های مخفی آن را آشکار ساخته‌اند. این پیام‌ها مکان‌هایی مانند «Bone Yard» و «Florafauna Harvest Site» را نشان می‌دهد، به علاوه نکاتی در مورد موجوداتی که در جزیره حضور دارند از جمله «Adolescent Superspecies» و «Hypervore» و «Apex Primate» نیز در این تصاویر دیده می‌شود. همچنین یک تصویر جمجمه نیز در تصاویر وجود دارد. شما در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این پوستر را مشاهده کنید:

تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن و جان رایلی  از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kong: Skull Island حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جردن وت رابرتز است. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، اولین تیزر تریلر فیلم Kong: Skull Island منتشر شد. اوایل تابستان رابرتز در یک مصاحبه اعلام کرده بود که در این فیلم شاهد بزرگترین کونگ تاریخ سینما از لحاظ اندازه خواهیم بود.

در سال ۲۰۱۵ تایید شد که فیلم Kong: Skull Island قرار است تنها بخشی از مجموعه هیولایی که درحال شکل گرفتن است، باشد. پس از موفقیت فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴، کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز تصمیم به ایجاد یک مجموعه سینمایی مشترک گرفتند، که علاوه بر Kong: Skull Island، فیلم گودزیلا ۲ (Godzilla 2) که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و فیلم نبرد گودزیلا با کونگ (Godzilla vs. Kong) که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد، قرار است دیگر فیلم‌های این مجموعه باشند.

فیلم Kong: Skull Island برای اکران در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۹۵) برنامه ریزی شده است و فیلمبرداری این فیلم در هاوایی (در اینجا می‌توانید برخی از تصاویر لو رفته این فیلم را مشاهده کنید)، ویتنام و استرالیا انجام شده است. داستان فیلم در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده