// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم برداری فیلم جدید کارگردان Warcraft آغاز شد

دانکن جونز (Duncan Jones)، کارگردان فیلم سینمایی وارکرفت (Warcraft)، روند فیلم‌برداری فیلم جدید خود یعنی Mute را آغاز کرد.

در حالی که دانکن جونز، کارگردان فیلم سینمایی Warcraft، از تمایلش نسبت به ساخت دنباله این فیلم اقتباسی گفته بود، نت‌فلیکس اعلام کرد که وی روند فیلم‌برداری فیلم جدید خود را که در ژانر علمی‌-‌تخیلی بوده و Mute نام دارد، آغاز کرده است.

دانکن جونز، که فرزند دیوید بویی، خواننده و هنرمند مشهور انگلیسی است، کار بر روی فیلم Mute را از دوازده سال پیش آغاز کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یک پیشخدمت گنگ به نام «لیو» (با بازی الکساندر اسکارشگرد) در سال ۲۰۵۲ و در شهر برلین به دنبال فردی گمشده می‌گردد. در حین جستجو‌ها، «لیو» با دو جراح آمریکایی (با بازی پائول راد و جاستین ثرو) رو‌به‌رو می‌شود که «دو تبهکار سرکش» هستند. وب‌سایت هالیوود ریپورتر پیش از این اعلام کرده بود که Mute دومین فیلم از یک سه‌گانه است که سر‌آغاز آن فیلم Moon بوده و سومین فیلم تا‌کنون معرفی نشده است. دانکن جونز علاوه بر کارگردانی فیلم Mute، به همراه مایکل رابرت جانسون (نویسنده فیلم‌های Sherlock Holmes و Pompeii) وظیفه نگارش فیلم‌نامه این فیلم بر‌عهده دارد.

دانکن جونز در مصاحبه با وب‌سایت امپایر، اعلام کرده بود که فیلم Mute «یک تریلر با لحنی عجیب» بوده و فضای آن را تاریک به همراه کمدی سیاه توصیف می‌کند. همچنین وی به عنوان یک فیلم در ژانر Urban Sci Fi، فیلم سینمایی Blade Runner، محصول سال ۱۹۸۲ به کارگردانی ریدلی اسکات و بازیگری هریسون فورد، را به عنوان منبع الهام Mute معرفی می‌کند. نت‌فلیکس در تاریخ نا‌معلومی از سال ۲۰۱۷ استریم فیلم Mute را آغاز خواهد کرد.

دانکن جونز در مورد ادامه اقتباس‌های سینمایی Warcraft گفته بود که هدف او ساخت یک سه‌گانه بود و ساخت دومین فیلم به عملکرد و میزان فروش فیلم اول بستگی دارد. فیلم سینمایی Warcraft در سراسر جهان به میزان ۴۳۰ میلیون دلار فروش داشته که بخش اعظم آن مدیون بازار‌های بین‌المللی است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده