نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تریلر جدید فیلم Rogue One: A Star Wars Story

لوکاس فیلم تریلر جدید فیلم Rogue One: A Star Wars Story را منتشر کرد.

همان‌طور که پیش از این گرت ادواردز، کارگردان فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) اعلام کرده بود، تریلر جدید این فیلم ساعاتی پیش منتشر شد. این تریلر تقریبا طولانی که بسیار هم زیبا است، هم صحنه‌های اکشن فیلم و هم بخش‌هایی از داستان آن را به ما نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

داستان Rogue One پیش از وقایع سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان رخ می‌دهد؛ در این فیلم گروهی از مزدوران استخدام می‌شوند تا نقشه‌های ساخت اسلحه مخوف دث استار را بدزدند. کارگردانی این فیلم برعهده گرت ادواردز است که پیش از این کارگردانی فیلم‌های چون گودزیلا (Godzila) را برعهده داشته است. همچنین فلیسیتی جونز، بن مندلسون، مدز میکلسن، دیگو لونا، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد و فارست ویتاکر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و در تابستان گذشته برخی صحنه‌های این فیلم مجددا فیلم‌برداری شدند. همچنین لوکاس‌فیلم از تونی گیلروی، نویسنده مجموعه بورن، درخواست کرد که در فیلم‌برداری مجدد این فیلم به ادواردز کمک کند و پس از آن هم طی مراحل پس از تولید در جمع عوامل فیلم باقی مانده و وظیفه اصلی هدایت این مراحل را برعهده داشته باشد. همچنین کمپانی دیزنی، ناشر فیلم، اعلام کرده که انتظار ندارد این فیلم فروش فوق‌العاده‌ای مانند جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) داشته باشد.

نظر شما در مورد تریلر جدید این فیلم چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده