// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

تریلر هنگام عرضه بازی RIGS: Mechanized Combat League

استودیو گوریلا کمبریج تریلر هنگام عرضه بازی RIGS: Mechanized Combat League را منتشر کرد.

در حالی که از امروز هدست واقعیت مجازی کمپانی سونی به نام پلی‌استیشن VR که پیش از این با نام پراجکت مورفیوس شناخته می‌شد، در دسترس عموم قرار گرفته است، استودیو گوریلا کمبریج تریلر هنگام عرضه بازی RIGS: Mechanized Combat League، از بازی‌های انحصاری این هدست را منتشر کرد.

بازی RIGS: Mechanized Combat League که به دو صورت بخش تک‌نفره و چند‌نفره قابل تجربه است، وظیفه کنترل روبات‌های بزرگ و شرکت در مسابقات ورزشی را بر‌عهده بازیکنان قرار می‌دهد. مسابقات مذکور در محیط‌های باز که براساس مکان‌ها و شهر‌های واقعی نظیر دوبی و ریو دژانیرو طراحی شده‌اند، بر‌گزار می‌شوند. بازیکنان در قالب دو تیم سه‌نفره در دو نیمه پنج دقیقه‌ای با استفاده از ربات‌های خود موسوم به «Rig» به نبرد و مسابقه با یکدیگر می‌پردازند. بازی مجموعا از ۲۴ Rig در قالب چهار کلاس Hunter ،Mirage ،Tempest و Sentinel و از سه حالت Power Slam، Endzone و Team Takedown تشکیل شده است که در حالت Power Slam، بازیکنان باید با نابود کردن یا جمع‌آوری آیتم‌های پخش شده در محیط، امتیاز لازم برای Overdrive را کسب کرده و سپس به درون حلقه‌ای در وسط محیط مسابقه بپرند. حالت Endzone شبیه به فوتبال آمریکایی بوده و بازیکنان پس از بدست گرفتن یک توپ هولو‌گرافیک باید آن را از دروازه تیم مقابل عبور دهند. در حالت سوم هر تیمی که بتواند بیشترین تعداد نابودی ربات‌های تیم مقابل را ثبت کند، پیروز حالت Team Takedown خواهد بود. تریلر هنگام عرضه بازی RIGS: Mechanized Combat League را در زیر تماشا می‌کنید:

|

بازی RIGS: Mechanized Combat League امروز به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شده و برای تجربه آن در اختیار داشتن هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR الزامی است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده