// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

تاریخ عرضه قسمت سوم بازی Batman: The Telltale Series مشخص شد

استودیو تل‌تیل گیمز تاریخ عرضه سومین قسمت از بازی اپیزودیک Batman: The Telltale Series را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی استودیو تل‌تیل گیمز، سازنده و ناشر بازی سریالی Batman: The Telltale Series، این استودیو تاریخ عرضه قسمت سوم این بازی را اعلام کرد. قسمت سوم بازی Batman: The Telltale Series در تاریخ ۴ آبان ماه (۲۵ اکتبر میلادی) به‌صورت دیجیتالی بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. نام قسمت سوم این بازی «سفارش دنیای جدید» است که به‌‌صورت عمیق‌تری وقایع قسمت «فرزندان آرکام» را به‌تصویر می‌کشد. تیم سازنده در این باره می‌گوید:

حال در نقطه‌ای از داستان هستیم که پنگوئن با حمله خود به رسانه، گاتهام را در وضعیت وخیمی قرار داد. از آن طرف شخصیت سلینا کایل نیز بیش از پیش برای بروس وین قابل رویت است. همچنین پس از این اتفاقات هاروی دنت، دوست و کاندید شهردار گاتهام، با اتفاقات اخیری که برایش رخ داد، تبدیل به انسانی تازه شده است. حال واقعا چه کسی قابل اعتماد است؟ آن هم زمانی که آینده بروس وین و بتمن فقط با یک روی سکه مشخص خواهد شد.

علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند نقد قسمت اول زومجی از Batman: The Telltale Series را از اینجا و نقد قسمت دوم را از اینجا بخوانند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده