نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

بوید هالبروک جانشین بنیسیو دل تورو در فیلم The Predator می شود

بنیسیو دل تورو از جمع بازیگران فیلم The Predator جدا شد و بوید هالبروک جانشین وی در این فیلم خواهد شد.

بوید هالبروک، بازیگر نقش استیو مورفی در سریال نارکس (Narcos)، در حال مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم غارتگر (The Predator) است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، هالبروک قرار است نقش اصلی را در این فیلم بازی کند. پیش از این بنیسیو دل تورو قرار بود نقش اصلی را در این فیلم بازی کند که طبق خبرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد او فیلم The Predator را ترک کرده است.

ماه گذشته بود که دل تورو اعلام کرد در حال مذاکره برای حضور در فیلم The Predator است، اما اکنون گفته شده است که او به علت  تداخل برنامه‌‌های خود با زمان برنامه‌ریزی شده برای تولید و فیلمبرداری فیلم، این پروژه را ترک کرده است. هالبروک علاوه بر نقش آفرینی در سریال Narcos، در فیلم لوگان (Logan) نیز حضور دارد و به تازگی با انتشار تصویری از این فیلم اعلام شده است که او قرار است نقش شخصیتی شرور و منفی به نام دونالد پیرس را در فیلم Logan بازی کند.

کمپانی فاکس قرن بیستم مسئولیت ساخت و تولید دنباله فیلم Predator را بر عهده دارد و در حال حاضر این فیلم با عنوان The Predator شناخته می‌شود. کارگردانی این فیلم بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) و مردان خوب (The Nice Guys)، خواهد بود و فرد دکر به همراه بلک نیز مسئولیت نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. فیلمبرداری فیلم The Predator قرار است در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۷ آغاز شود.

فیلم The Predator برای اکران در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده