// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

جزئیاتی از چالش‌ های هفتگی بازی Battlefield 1 منتشر شد

طبق آخرین اخبار منتشر شده، استودیو دایس جزئیاتی از چالش‌های هفتگی بازی Battlefield 1 را منتشر کرد.

هرچقدر به‌تاریخ عرضه بازی Battlefield 1 نزدیکتر می‌شویم، اخبار حول این بازی نیز بیشتر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار این بازی استودیو دایس، سازنده این بازی، جزئیاتی از بخش چالش‌های هفتگی بازی Battlefield 1 را در اختیار هواداران این بازی قرار داد. در طول بازی یک سری مدال قرار داده شده که می‌توانید هرکدام را از راه‌های متفاوتی کسب کنید. ولی نکته اینجاست که مهم نیست شما یک خلبان هستید یا یک پیاده نظام، می‌توانید این مدال‌ها را بدست بیاورید. استودیو دایس در وبسایت رسمی این بازی اعلام کرد که بازیکنان حرفه‌ای مجموعه بتلفیلد، به‌خوبی از تغییرات و نحوه بدست آوردن این مدال‌ها در طول بازی آگاه شده و می‌توانند برای کسب آن‌ها تلاش کنند.

در طول هر هفته پنج مدال و یک سری چالش برای آن‌ها تعبیه شده و با گذشت مدت زمان معین، این مدال‌ها عوض می‌شوند. در هر هفته شما می‌توانید یک مدال را انتخاب کرده و مهم نیست چه حالت یا نقشه‌ای را بازی می‌کنید، می‌توانید کار مورد نیاز برای بدست آوردن این مدال را انجام دهید. در نسخه بتای بازی نیز این قابلیت وجود داشت و می‌توانستید از چالش‌های هفتگی استفاده کنید. استودیو سازنده در این باره می‌گوید:

این ویژگی رابطه مستقیمی با نحوه بازی کردن بازیکن دارد. اینکه در بین مدال‌ها بدنبال نمونه‌ای می‌گردید که بیش‌تر با شما و ساختار بازی کردنتان هم‌خوانی داشته باشد. در یک هفته شما فقط قادر به انتخاب یک مدال هستید ولی می‌توانید هر نقشه یا هر حالتی را بازی کرده و کار مربوط به گرفتن مدال خود را انجام دهید. پیشرفت‌های شما در حالت‌های مختلف همیشه یکسان بوده و تغییری نمی‌کند.

همچنین در ادامه گفته شده که برای دریافت هر مدال، چالش‌های پیش‌روی شما مرحله به مرحله سخت‌تر از قبل می‌شود. برای درک بهتر این قضیه تیم سازنده کلاس Medic را مثال زده است. استودیو دایس در این باره می‌گوید:

کلاس Medic یکی از مهم‌ترین کلاس‌های بازی است و برای بدست آوردن مدال این کلاس باید در ابتدا ۲۰ نفر را با اسلحه‌های این کلاس کشته و سپس ۱۰۰ نفر را Heal کنید. در آخر نیز باید ۲۰ نفر را Revive کنید تا بتوانید این مدال را به دست بیاورید. با این کار و پس از کسب این مدال، قطعا توانایی شما در کلاس Medic بیشتر از قبل شده است.

در بازی ۳۴ مدال گنجانده شده که همانند نسخه‌های پیشین با دریافت هرکدام از مدال‌ها می‌توانید امتیاز کسب کرده و هر مدال را می‌توان ۱۰۰ بار در طول بازی بدست آورد.

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهرماه (۲۱ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده