نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

فیلم های فرعی Spider-Man همچنان در دست ساخت هستند

سونی اعلام کرد که همچنان بر روی فیلم‌های فرعی مجموعه Spider-Man کار می‌کند و بزودی خبرهایی جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

زمانی که فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (The Amazing Spider-Man 2) در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی سونی ساخته شد، نتوانست انتظارات تهیه‌ کنندگان را برآورده کند و اکران آن با شکست بزرگی همراه بود. پس از آن با توافقی بین مارول استودیو و سونی، مرد عنکبوتی به مارول بازگشت تا در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد.

جدیدترین فیلم مرد عنکبوتی به نام مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. اما سوالی که به وجود آمده است، این است که بقیه فیلم‌هایی که تا پیش از توافق با مارول در دست ساخت بودند به چه سرنوشتی دچار شده‌اند. حال تام راتمن، رئیس سونی پیکچرز، در مصاحبه جدید خود اشاره کرده است که هنوز هم ممکن است ما این فیلم‌ها را در آینده مشاهده کنیم. در مصاحبه جدید راتمن با وب‌سایت کولیدر، از او در مورد وضعیت فیلم‌های فرعی مرد عنکبوتی (Spider-Man) پرسیده شد. او در جواب گفت:

ما در حال کار بر روی بسیاری از این موارد هستیم. در اینجا یک تلاش هماهنگ وجود دارد، بنابراین فکر می‌کنم به زودی خبرهایی درست و واقعی برخلاف حدس و گمان‌هایی که به عنوان خبر توسط خبرگزاری‌ها طی این مدت منتشر شده است، خواهیم شنید.

Venom

پیش از توافق سونی با مارول، این کمپانی در حال کار بر روی دو پروژه اصلی به نام‌های ونوم (Venom) و شش خبیث (The Sinister Six)، بود. طبق خبری که هالیوود ریپورتر طی امسال منتشر کرده است، فیلم Venom همچنان توسط سونی در دست ساخت است و توسعه آن فعال توصیف شده و به تازگی یک نویسنده برای کار بر روی فیلمنامه آن استخدام شده است. این وب‌سایت در ادامه اضافه کرد که این فیلم بخشی از توافق مارول و سونی نبوده و کاملا جدا با فیلم‌های Spider-Man با نقش آفرینی تام هالند است.

فیلم The Sinister Six در ابتدا به عنوان یک دنباله فرعی برای فیلم The Amazing Spider-Man 2 در نظر گرفته شده بود که درو گودارد، نویسنده فیلم مریخی (The Martian) و سریال دردویل (Daredevil)، کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی آن را بر عهده داشت. سال گذشته، گودارد در مصاحبه با وب‌سایت IO9 در مورد این پروژه صحبت کرد و توضیح داد که هنوز هم در این فیلم از دنیای کامیک مارول کار می‌کند.

ما پیتر را در یک ماجراجویی قرار دادیم و به آن دوباره زندگی بخشیدیم. من عمداً می‌خواستم فیلمی بسازم که در مورد نگرانی اسطوره‌ها و تداوم این نگرانی‌ها نباشد. برای من مهم این بود که فیلمی بسازم که بتواند بر روی پای خود بایستد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده