نویسنده: مهدی شهیدی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

رکورد تعداد بازیکنان Overwatch با گذر از 20 میلیون کاربر

Overwatch در کمتر از پنج ماه به رکوردی در تعداد بازیکنان دست یافت.

بلیزارد ساعاتی قبل اعلام کرد که بیست میلیون حساب‌کاربری برای بازی اورواچ، شوتر اول شخص چندنفره که این روزها محبوبیت زیادی کسب کرده، ثبت شده است. گرچه اطلاعات دقیق‌تری از میزان فعالیت این بیست میلیون بازیکن به اشتراک گذاشته نشد.

ابتدای امسال بود که نسخه بتای عمومی Overwatch توانست ده میلیون بازیکن را به خود جذب کند. محبوبیت بازی همچنان ادامه داشت و بر اساس آمار منتشر شده از طرف بلیزارد، هفت میلیون بازیکن در هفته اول انتشار بازی در ماه مه آن را تهیه کردند. این آمار بازیکنان نسخه‌های دیجیتالی، فیزیکی و آنلاین را شامل میشد.

پیش از این در ماه آگوست بلیزارد اعلام کرد که تعداد بازیکنان Overwatch از مرز ۱۵ میلیون عبور کرده است. البته از آنجا که Overwatch مثل سایر بازی‌های بلیزارد در گیم‌نت‌ها قابل بازی است و با در نظر گرفتن بازیکنانی که بیش از یک حساب کاربری برای بازی دارند، آمار بیست میلیونی گیمرها لزوما به معنای فروش بیست میلیون نسخه از بازی نیست.

با وجود چنین موفقیت چشمگیری برای Overwatch، تا رسیدن به سطح محبوبیت دیگر آثار این ناشر از جمله Hearthstone، که طبق گزارش ماه ژوئن بیش از پنجاه میلیون بازیکن دارد، فاصله زیادی مانده است.

با نزدیک شدن هالووین، بلیزارد دیروز رویدادی را با حس و حال این مراسم برای بازی آغاز کرد. همچنین محتوای اضافه برای بازی شامل قهرمان‌ها و نقشه‌های جدید در دست ساخت است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده