نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Logan تایید شد

شخصیت دونالد پیرس به عنوان شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم لوگان (Logan) معرفی و تایید شد.

شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Logan، سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ولورین (Wolverine)، معرفی و تایید شد. اوایل امسال بود که بوید هالبروک، بازیگر نقش استیو مورفی در سریال نارکس (Narcosبرای بازی در نقشی منفی و مرموز به جمع بازیگران فیلم Logan اضافه شد، حال با توجه به تصویری که صفحه رسمی اینستاگرام این فیلم منتشر کرده است، تایید شده است که وی نقش دونالد پیرس را در فیلم Logan بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر دونالد پیرس با نقش آفرینی هالبروک را مشاهده کنید:

Boyd Holbrook playing Donald Pierce in Logan

در کامیک، پیرس یک سایبورگ است که عضو گروه خبیث باشگاه هلفایر بوده است و هم به بیشاپ سفید و هم شاه سفید خدمت کرده است. شخصیت سباستین شاو با نقش آفرینی کوین بیکن، رهبری این سازمان را در فیلم مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class) که در سال ۲۰۱۱ اکران شد، بر عهده داشت. انگیزه پیرس در کامیک، ایجاد یک ارتش از سایبورگ‌ها به نام ریورز (Reavers) است. فیلم Logan قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود و آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین خواهد بود.

هفته گذشته، جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، جزئیات بیشتری را در ارتباط با این فیلم به اشتراک گذاشته است، او به تازگی با انتشار تویتی، نام رسمی و اولین پوستر فیلم Logan را به همراه یک صفحه از فیلمنامه آن، را منتشر کرده است. منگولد همچنین تویت دیگری را نیز اخیرا منتشر کرده است که این تویت حاوی اولین تصویر پروفسور چارلز اگزاویر در فیلم Logan با نقش آفرینی پاتریک استوارت، بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Patrick Stewart playing Professor X in Logan

این در حالی است که احتمال حضور یک شخصیت شرور و منفی دیگر به نام آقای شوم (Mister Sinister) نیز در فیلم Logan وجود دارد، هرچند احتمال حضور آن کمرنگ‌تر شده است. دیگر شخصیتی که گفته می‌شود در این فیلم حضور دارد، شخصیت X-23 است، هرچند تاکنون حضور این شخصیت در این فیلم تایید نشده است، اما گفته می‌شود سیه‌نا نویکوف قرار است ایفاگر نقش این شخصیت در فیلم Logan باشد. این فیلم درجه‌ی سنی بزرگسال (R) را نیز دریافت کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده