نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

حضور شخصیت واسپ در قسمت چهارم فیلم Avengers تایید شد

اوانجلین لیلی، بازیگر نقش هوپ ون دین / واسپ، حضور این شخصیت را در قسمت چهارم فیلم Avengers تایید کرد.

اوانجلین لیلی برای بازی در نقش شخصیت واسپ، به جمع بازیگران قسمت چهارم و در حال حاضر بدون عنوان انتقام جویان (Avengers) پیوست. او همچنین در ادامه گفت که شخصیت واسپ در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) دارای منشا داستانی خواهد بود. به نقل از وب‌سایت جوبلو، لیلی به تازگی مصاحبه‌ای را با وب‌سایت بلاستر انجام داده است، او گفت که دنباله فیلم مرد مورچه‌ای (Ant-Man) که قرار است در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) اکران شود، قرار است برای اولین بار شخصیت واسپ را مشاهده کنیم که لباس آن را که در گوشه‌ای گذاشته شده بود برداشته و آن را بر تن خواهد کرد و سپس با آن پرواز می‌کند و در ادامه او به انجام کارهای مختلف که به او مربوط می‌شود، خواهد پرداخت. با توجه به گفته این بازیگر، فیلمنامه این فیلم نوشته و تکمیل شده است، هرچند انتظار می‌رود این موضوع توسط مارول در آینده نزدیک تایید شود.

فیلم Ant-Man and the Wasp قرار است دو ماه پیش از اکران فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) به روی پرده برود، لیلی گفت که طبق برنامه مارول، شخصیت واسپ برای حضور در فیلم Avengers، اولین بار در فیلم Ant-Man and the Wasp معرفی خواهد شد و پس از آن قرار است در قسمت چهارم فیلم Avengers که در سال ۲۰۱۹ به روی پرده خواهد رفت، حضور داشته باشد. لیلی در این رابطه می‌گوید:

این شخصیت قرار است در مجموعه فیلم‌های Avengers که دو قسمت است، حضور داشته باشد. البته واسپ در قسمت اول این فیلم حضور ندارد، زیرا آن‌ها می‌خواهند که شخصیت واسپ را اولین بار در فیلم Ant-Man and the Wasp معرفی کنند، اما این شخصیت قرار است در قسمت دوم حضور داشته باشد.

Wasp Concept Art

طبق گفته آدام مک‌کی، نویسنده فیلم Ant-Man، لیلی پس از حضور در قسمت چهارم فیلم Avengers برای بازی در نقش واسپ، او می‌تواند در فیلم مستقل واسپ (Wasp) نیز نقش آفرینی کند، هرچند این موضوع بسته به بازی او در این نقش در دنباله فیلم Ant-Man است. وی در ادامه افزود:

بدیهی است که تعداد بسیار زیادی از ابرقهرمانان زن در دنیای سینمایی مارول حضور دارند، بنابراین من مطمئن هستم که بزودی شاهد گسترش تعداد فیلم‌های مستقل این شخصیت‌ها خواهید بود و برای دیدن آن به سینماها می‌روید.

تولید و فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp در سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد و علاوه بر  پل راد، لیلی و مایکل داگلاس، مایکل پنیا نیز برای بازی در نقش لوئیس در این فیلم حضور خواهد داشت. تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War و دنباله آن از ماه آینده آغاز خواهد شد و کارگردانی آن بر عهده جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War خواهد بود، در عین حال، این دو فیلم یک شروع جدید برای دنیای سینمایی مارول نیز خواهند بود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) و قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده خواهند رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده