نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

شخصیت لیانا مورمونت در فصل هفتم سریال Game of Thrones حضور خواهد داشت

طبق تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلمبرداری سریال Game of Thrones، شخصیت لیانا مورمونت در فصل هفتم این سریال حضور دارد.

شخصیت لیانا مورمونت در فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) باز خواهد گشت. طبق تصاویری که یکی از کاربران تویتر از پشت صحنه فیلمبرداری فصل هفتم این سریال منتشر کرده است، بلا رمزی، بازیگر نقش لیانا مورمنت، در حال پایین آمدن از پله‌های مکانی شبیه به اتاق پرو دیده می‌شود و این تصاویر نشان می‌دهند که او بار دیگر در فصل جدید سریال Game of Thrones که تابستان سال آینده پخش خواهد شد، نقش آفرینی خواهد کرد. در فصل گذشته این سریال شاهد بودیم که خاندان توانمند مورمونت به نیروهای جان اسنو با نقش آفرینی کیت هرینگتون، و سانسا استارک با نقش آفرینی سوفی ترنر، برای بازپس‌ گیری وینترفل پیوستند و لیانا مورمنت نخستین نفری بود که از جان اسنو برای انتخابش به عنوان پادشاه جدید شمال حمایت کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones از اواسط ماه شهریور آغاز شد و چندی پیش اعلام شد که جیم برودبنت، بازیگر برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم یریس (Irisبه جمع بازیگران فصل هفتم سریال Game of Thrones اضافه شده است و نقش او در این سریال مهم و چشمگیر اعلام شده است. جرج آر. آر. مارتین، خالق این مجموعه، به تازگی در مورد آینده این سریال محبوب و پر طرفدار شبکه HBO صحبت کرده است و اشاره کرده که ممکن است داستان‌های بیشتری از  Game of Thrones از جمله یک پیش درآمد برای آن شاهد باشیم. مارتین پس از انتخاب سریال Game of Thrones به عنوان بهترین سریال درام جوایز امی امسال، گفت:

خب، من در حال حاضر هزاران صفحه از تاریخ جعلی وستروس در اختیار دارم و اتفاقاتی که در داستان آن‌ها رخ می‌دهد، آن را به داستان Game of Thrones هدایت می‌کند. بنابراین تعداد زیادی از مطالب و موضوعات غنی وجود دارد و من هنوز هم به نوشتن ادامه خواهم داد.

سریال Game of Thrones در جوایز امی امسال نمایش قوی و خوبی را داشت، این سریال موفق به دریافت ۱۱ جایزه از جمله بهترین سریال درام، از مراسم امسال شد تا جوایز کلی این مجموعه به عدد ۳۸ افزایش یابد و به موفق‌ترین سریال در تاریخ جوایز امی تبدیل شود. فصل هفتم سریال Game of Thrones کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن می‌رود. این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. فصل هفتم این سریال کوتاه‌تر از فصل‌های گذشته خواهد بود و قرار است در هفت قسمت پخش شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده