نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۳

تریلر هنگام عرضه بازی 100ft Robot Golf

استودیو نو گابلین تریلر هنگام عرضه بازی 100ft Robot Golf را منتشر کرد.

بازی 100ft Robot Golf دیروز (۲۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و قرار است در تاریخ ۲۲ مهر هم نسخه واقعیت مجازی این بازی برای پلی‌استیشن VR عرضه شود. 100ft Robot Golf یک بازی گلف است که البته تفاوت‌های زیادی با بازی‌های گلف معمول دارد و کاراکتر‌های آن روبات‌هایی هستند که ۱۰۰ فوت ارتفاع دارند!

این بازی ۲۰ دلار قیمت دارد و استودیو No Goblin، سازنده بازی، اخیرا به مناسبت عرضه بازی تریلر جدیدی از آن هم منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

اگر تا به حال با بازی 100ft Robot Golf آشنا نشده‌اید، سازندگان متنی برای معرفی آن منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

100ft Robot Golf یک بازی گلف است که در آن کنترل روبات‌های عظیم‌الجثه‌ای را برعهده خواهید داشت و باید توپ را به مقصد برسانید. در این بازی دیگر درخت‌های کوچک یا آیتم‌های اینچنینی مانع شما نیستند و توپ شما حتی از بزرگ‌ترین آسمان‌خراش‌ها هم عبور خواهد کرد و قادر به خراب کردن آن‌ها است.

تا سقف چهار بازیکن می‌توانند این بازی را در نقشه‌های مختلف آن به شکل تقسیم صفحه (Split Screen) یا آنلاین تجربه کنند. همچنین بازی حالت‌های مختلفی چون حالت همزمان، نوبتی یا حتی حالت‌های کاملا قابل شخصی‌سازی دارد که در این حالت‌ها می‌توانید خودتان قوانین را وضع و با آن‌ها بازی کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده