// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

اکتیویژن حجم ۱۳۰ گیگابایتی Modern Warfare Remastered و Infinite Warfare را تایید کرد

کمپانی اکتیویژن با تایید حجم ۱۳۰ گیگابایتی هر دو بازی Modern Warfare Remastered و Infinite Warfare،‌ رقم فوق را یک برآورد رده بالا نامید.

هفته گذشته انتشار تصویر پشت نسخه فیزیکی بازی Call of Duty: Infinite Warfare برروی صفحه‌های اجتماعی باعث تعجب بسیاری از بازیکنان شده بود. برخلاف ارقام رایج برای حجم بازی‌های ویدیویی، تصویر منتشر شده رقم ۱۳۰ گیگابایت حجم مورد نیاز را برای نصب دو بازی Infinite Warfare و Call of Dutu 4: Modern Warfare Remastered نشان می‌داد.

اکتیویژن اکنون با بروزرسانی صفحه راهنمایی (FAQ) مربوط به این دو بازی رسما از حجم ۱۳۰ گیگابایتی مورد نیاز برروی هارد دیسک پرده‌برداشته و این موضوع را تایید کرده است. اگرچه رقم اعلام شده به واقع بزرگ است، به ویژه در صورتی که شما هارد درایو پلی‌استیشن 4‌ و ایکس‌باکس وان خود را ارتقاء نداده باشید. با این حال، ناشر بازی توضیح داده است که چرا این رقم مورد نیاز است. اکتیویژن فضای مورد نیاز را یک «برآورد رده بالا»‌ می‌نامد.

حجم ۱۳۰ گیگابایتی «برآورد شده» مربوط به حجم اشغال شده برروی دستگاه به واسطه، حجم اصلی بازی‌ها، پچ بروزرسانی روز اول و همچنین نقشه‌های بازی Modern Warfare Remastered است که تا قبل از تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) منتشر خواهند شد.

در نتیجه حجم مورد نیاز برروی هارد درایور در روز اول چیزی کمتر از ۱۳۰ گیگابایت خواهد بود. علی‌رغم ارائه توضیحات فوق، اکتیویژن هنوز هم حجم هر یک از بازی‌ها را به صورت جداگانه اعلام نکرده است.

نسخه ریمستر Modern Warfare و Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان برای ایکس‌باکس وان،‌ پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهند شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده