نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

مقایسه گرافیک Gears of War 4 برروی ایکس باکس وان و پی سی

وب‌سایت دیجیتال فاوندری با انتشار ویدیویی گرافیک نسخه‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان بازی Gears of War 4 را با هم مقایسه کرده است.

بازی Gears of War 4، امروز به صورت رسمی منتشر شد. این بازی از چند روز پیش برای کسانی که نسخه آلتیمیت آن را خریداری کرده بودند در دسترس بود. امروز وب‌سایت دیجیتال فاوندری، ویدیویی از در حساب رسمی خود در یوتیوب منتشر کرد که در آن ویدیو، نگاه دقیقی به عملکرد بازی برروی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان انداخته است. با توجه به این ویدیو منتشر شده، می‌توانیم ببینیم که با یک بازی فوق‌العاده بر روی هر دو پلتفرم مواجه هستیم.

این ویدیو، زمانی معادل با ۱۶ دقیقه دارد و در ابتدای آن، با تعدادی از جلوه‌های ویژه‌ای که استودیو کوالیشن، سازنده بازی، در آن استفاده کرده است، آشنا می‌شویم. با استناد به سخنان این وب‌سایت، نسخه ایکس‌باکس وان بازی از لحاظ گرافیکی بسیار به نسخه پی‌سی بازی با تنظیمات گرافیکی Ultra نزدیک است.

|

در ادامه این ویدیو، Digital Foundry بازی را با تنظیمات مختلفی برروی رایانه‌های شخصی اجرا می‌کند و در آخر هم نرخ فریم بازی را تحلیل می‌کند. با استناد به حرف‌های این وب‌سایت، Gears of War 4 روان‌ترین بازی این مجموعه تا به حال است. 

در بخشی از ویدیو اما، دیجیتال فاوندری به مشکلات بازی نیز اشاره می‌کند. افکت‌های آتش و ذرات بازی، در نرخ فریم‌های بالاتر برروی رایانه‌های شخصی، کمی عجیب به نظر می‌رسند. همچنین در هنگام کات‌سین‌های بازی نیز مشکلات نرخ فریم به چشم می‌خورد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده