نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

آپدیت جدید Smite محتوایی با حال و هوای هالووین به بازی اضافه می‌کند

بازی Smite در آپدیت بعدی خود میزبان یک خفاش بزرگ و نقشه‌ای با حال و هوای هالووین خواهد بود.

روز آخر ماه اکتبر به روز هالووین مشهور است و هر ساله شاهد عرضه محتویات مختلفی با حال و هوای این رویداد برای بازی‌های ویدیویی هستیم. یکی از بازی‌هایی که میزبان چنین محتوایی خواهد بود، Smite ساخته استودیو های‌رز است. این استودیو اخیرا جزییات آپدیت 3.19 بازی را اعلام کرده است که مهم‌ترین تغییرات اعمال شده توسط آن در بازی، اضافه شدن یک قهرمان جدید با ظاهری خفاش‌مانند و یک نقشه مخصوص ایام هالووین است.

این خفاش Camazotz نام دارد و به عنوان خدای خفاش‌ها معرفی شده است. وی یک قابلیت Passive بسیار جالب دارد؛ به این صورت که هر موقع یکی از هم‌تیمی‌ها یا دشمنان کشته شوند، برای چند ثانیه نشانه‌ای از خود به جای می‌گذارند که Camazotz با ایستادن روی آن، می‌تواند از نشان استفاده کرده و میزان سلامتی و مانا خود را افزایش دهد. قهرمان جدید بازی این کار را در جریان درگیری هم می‌تواند انجام دهد ولی اگر در حین نبرد نباشید، تاثیر این قابلیت و سرعت آن دوبرابر می‌شود.

Smite

یکی دیگر از قابلیت‌های این شخصیت Devour نام دارد و Camazotz با استفاده از آن قادر است در زمان کوتاهی به سمت دشمن پریده، به وی آسیب وارد کند و در عین حال بسته به میزان آسیب وارد شده به دشمن، سطح سلامتی خودش را افزایش دهد. قابلیت بعدی Screech نام دارد و با استفاده از آن این قهرمان اشعه خطی‌شکل به سمت دشمنان روانه می‌کند که قادر است از مینیون‌ها عبور کند. در صورت برخورد این اشعه به خدایان دشمن، شاهد انعکاس دوباره آن خواهید بود که در صورت گرفتن این انعکاس‌ها، Camazotz به مدت ۱۵ ثانیه از قدرت بیش‌تر در ضربات فیزیکی بهره خواهد برد.

Vampire Bats یک قابلیت دیگر این قهرمان است که آن هم اشعه‌ای خطی‌شکل به سمت دشمن روانه می‌کند. این قابلیت بُرد کم‌تری نسبت به Screech دارد ولی در عوض می‌تواند سرعت دشمنان را ۳۰ درصد کاهش دهد و سلامتی خود Camazotz را هم افزایش دهد. قابلیت آلتیمت این قهرمان هم که Bat Out of Hell نام دارد باعث می‌شود Camazotz به مدت سه ثانیه پرواز کند و در این مدت بتواند سه بار به سمت زمین حمله کرده و به دشمنان ضربه بزند.

Smite

Smite

آپدیت جدید بازی همچنین پوسته‌های جدیدی برای برخی شخصیت‌ها دارد. برای مثال شخصیت Neith یک پوسته با نام Scarlet Dangerfield (که اسم یکی از اعضای استودیو های‌رز است!) دریافت خواهد کرد. این اسکین وی را شبیه به یک جاسوس شیطانی می‌کند. Fenrir هم یک ظاهر جدید با اسم Wolf Man دریافت خواهد کرد.

همچنین ظاهر نقشه Arena بازی با این آپدیت عوض می‌شود و آیتم‌هایی با حال و هوای هالووین به آن اضافه می‌شوند. به‌علاوه برای اینکه شاهد ترسناک‌تر شدن بازی باشیم، پس از هر بار مرگ کاراکتر شما یا شخصیت‌های دیگر، شاهد ظاهر شدن قیافه‌های ترسناکی در صفحه نمایش خواهیم بود.

این آپدیت همچنین تعدادی اچیومنت و بهبود‌هایی برای برخی قهرمان‌ها از جمله Susano، Scylla و Medusa دارد. آپدیت 3.19 طی هفته‌های آینده و تا پیش از هالووین برای نسخه‌های پی‌سی و کنسولی اسمایت عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده