// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

تریلر بتای چندنفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare

اکتیویژین ویدیوی تبلیغاتی مربوط به بتای چندنفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare را منتشر کرد.

با نزدیک شدن به نخستین بتای چندنفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare در روز ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر)، کمپانی اکتیویژن رسما ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را با تصاویر اکشن منتشر کرد.

علی‌رغم مدت زمان یک دقیقه‌ای ویدیو شاهد نمایش ویژگی‌های جدیدی از جمله یک Combat Rigs جدید برای حالت چندنفره Infinite Warfare هستیم. ما همچنین برخی سلاح‌ها و تجهیزات جدید را در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که قابل استفاده توسط بازیکنان است.

اکتیویژن پیش از این جزئیات کاملی را از ویژگی‌های فاز بتای Infinite Warfare‌ منتشر کرده بود. در نسخه بتا سه عدد از ۶ رینگ در کنار سه نقشه ارائه می‌شود. علاوه بر این، سه حالت بازی کلاسیک (مانند Team Deathmatch و Dominatio) و حداقل یک حالت جدید با نام Defender در اختیار بازیکنان فاز بتا قرار خواهد گرفت.

فاز بتا میان دو تعطیلات تقسیم شده است. اولین فاز از تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) تا ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) و تنها برروی پلی‌استیشن 4 فعال می‌شود. فاز دوم از تاریخ ۲۱ (۳۰ مهر) تا ۲۴ اکتبر (۳ آبان) برروی هر دو پلتفرم پلی‌استیش 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. برای دسترسی به بتای چندنفره باید بازی را پیش‌خرید کرده باشید. متاسفانه به دلایلی رایانه‌های شخصی شامل بتای آزمایشی بازی Infinite Warfare نمی‌شوند.

|

بازی Call of Duty: Infinite Warfare کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ چهار نوامبر (۱۴ آبان) منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده