// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Mafia III: Rivals

Mafia III: Rivals ما را به شهر نیوبوردو می‌برد تا در نبردی با سایر تبهکاران،‌ کنترل شهر را از آن خود کنیم.

اندکی مانده به انتشار بازی Mafia 3 برروی کنسول‌ها و پی‌سی،‌ کمپانی توکی و کت‌ددی به ناگاه اقدام به رونمایی از یک نسخه فرعی برای بازی Mafia 3، جهت ارائه برروی دستگاه‌های موبایل اندروید و iOS کردند. در این بازی به عنوان رئیس یک گروه تبهکار وارد شهر نیوبوردو می‌شویم تا به قول معروف سایر گروه‌ها را که از نبود رئیس قدرتمند مافیا قد علم کرده‌اند، سر جای خود بنشانیم. داستان بازی با پرسپکتیوی کوتاه از شهر نیوبورد آغاز می‌شود. جایی که تبهکاران مانند سوسماری در لبه مرداب در انتظار شکار، خشونت و ستم کمین کرده‌اند.

بازی با توضیحاتی از ویژگی‌های گروه و چند عضو آغاز می‌شود، شما به عنوان رهبر این گروه وظیفه ارائه دستورات را برعهده دارید. با ورود به هر بخش شهر نیوبوردو می‌توانید تا در برابر سایر گروه‌ها به نبرد بپردازید، نبردهایی که همگی تاکید بسیاری را برروی ویژگی‌های ارائه شده برای هر عضو گروه دارد. به عنوان مثال، با اتمام هر نبرد تجهیزات و برخی آیتم‌های دیگر مورد نیاز برای ارتقاء سطح کسب و کار در شهر نیوبوردو را دریافت می‌کنید. با دریافت هر آیتم می‌توانید تا سطح اعضای دار و دسته خود را افزایش داده یا از آن مهم‌تر سلاح‌ها و توانایی‌های بهتری را در اختیار اعضای گروه قرار دهید. سلاح‌های بازی نیز مانند یک بازی نقش‌آفرینی دارای قابلیت‌هایی برای ارتقاء سطح هستند. این موضوع آنقدر مهم است که با عبور از چند مرحله ابتدایی و مبارزه با انبوه گروه‌های تبهکاری، در صورت عدم توجه مانع پیشرفت در مراحل خواهد شد.

Mafia III: Rivals

در کنار اعضای گروه قادر به ارتقاء سلاح و آیتم‌ها را دارید.

با توجه به حضور خرید‌های درون برنامه‌ای، مبارزات میان بازیکنان شاید به چالشی دیگر تبدیل شود. بازیکنانی که علاقمند به خرج پول بسیار در خرید‌های درون برنامه‌ای هستند، قدرت بیشتری را در نبردهای رو در رو بدست می‌آورند. البته در طول تجربه چند ساعته این بازی به شخصه لذت بسیاری را از نبردها و ویژگی‌های پرشمار بازی Mafia 3: Rivals بردم. شهر نیوبوردو شامل بخش‌های مختلفی از پمب‌ بنزین گرفته تا رستوران می‌شود. با اتمام تمامی نبردها با سایر گروه‌های مافیا، می‌توانید تا شخصیت‌های جدیدی را به گروه خود اضافه کنید. تمام کردن هر نبرد، نبردی جدید را آزاد می‌کند. در حالی که اولین مبارزه تنها با گروهی چند نفره صورت می‌گیرد در مبارزات بعدی به سراغ گروه‌های بزرگتری می‌رویم که هم از نظر تعداد و هم از نظر تجهیزات در درجات بالایی قرار گرفته‌اند. بعضی از این گروه‌ها تا جایی پیش می‌روند که رئیس گروه تبهکاری نیز وارد مبارزه می‌شود. علی‌رغم امکان کشته شدن اعضای گروه، با تمام شدن نبرد، شاهد بازگشت سلامتی آنها هستیم. البته با توجه به سیستم رده‌بندی نیروها براساس حماسی، کمیاب، غیر معمول و معمول، عجیب نیست که از دست دادن همیشگی شخصیت‌ها امری اعصاب خورد کن می‌شد. هر یک از اعضا ویژگی‌های منحصر به فردی مانند خوب کردن سلامتی خود یا سایر اعضای گروه در جریان مبارزه یا افزایش خشم اعضای گروه را دارند. این توانایی‌ها با آزادسازی آیتم‌های بیشتر قابل افزایش و ارتقاء هستند که تاثیرات بسیاری را در نبرد‌ها می‌گذارد.

Mafia III: Rivals

باتوجه به آنلاین بودن بازی، شما می‌توانید با دوستان خود به نبرد بپردازید، به همین دلیل بازی دارای لیدربورد برای افزایش هیجان و البته کری‌خوانی در  نبردها است. علاوه‌ بر نیروها در سلاح‌ها نیز سیستم درجه‌بندی حماسی، کمیاب و معمول اعمال شده است. با بدست آوردن سلاح‌هایی از درجه کمیاب یا حماسی،‌ پیروزی در مبارزات آسان‌تر می‌شود. در کنار جدال با تبهکاران، هدفی دیگر نیز نهفته است. به عنوان مثال، با پیروزی در نبرد با برخی از گروه‌ها می‌توانید توانایی کنترل محلی بخش‌های مختلف مانند بانک، سوله مبارزات خیابانی بوکس یا مطب دکتر راث را بدست بیاورید. با در اختیار گرفتن هر یک از این بخش‌های محلی برخی آیتم‌ها مانند خون بیشتر یا افزایش سطح دفاع اعضای گروه را بدست خواهید آورد.

Mafia III: Rivals

ویژگی‌های بازی Mafia 3: Rivals آنقدر گسترده است که نمی‌توان به تمامی ویژگی‌های آن در قالب یک معرفی ساده پرداخت. مانند بسیاری از بازی‌های رایگان، مافیا 3 در گوشی‌های همراه نیز متکی بر خرج‌های درون برنامه‌ای است. هرچند توسعه‌دهندگان نمی‌خواهند به Pay to Win بودن این بازی تاکید داشته باشند. به عنوان مثال برای هر شخصیت یک Heat تعریف شده است که با ورود به هر نبرد براساس هزینه نبرد مربوطه از Heat در دسترس شخصیت کم می‌شود. این موضوع بزرگترین مانع رقابت ممتد در بازی است. االبته این احتمال وجود دارد تا با بروزرسانی‌ها،بازی مافیا 3 تبدیل به یک بازی عمومی‌تر از نقطه نظر خرج پول واقعی شود. با این حال، تا آن زمان این بازی می‌تواند در این تب و تاب انتشار نسخه ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی بازی Mafia 3 شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Mafia III: Rivals از گوگل‌پلی | آیتونز

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده