نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

دنیل کریگ:‌ هنوز هم دوست دارم نقش جیمز باند را بازی کنم

هنرپیشه نقش جیمز باند یعنی Dail Craig اعلام کرده هنوز هم دوست دارد نقش ۰۰۷ را ایفا کند.

پس از آخرین فیلم جیمز باند که با نام Spectre سال پیش اکران شد، شایعات زیادی پیرامون این مسئله مطرح شد که دنیل کریگ، هنرپیشه نقش جیمز باند، دیگر در این نقش حضور نخواهد داشت و وی هم از ارائه اطلاعاتی درباره آینده خود خودداری کرده بود. با این حال در جدیدترین مصاحبه‌ای که وی با وب‌سایت ولچر انجام داده، از احتمال بازگشت دوباره برای ایفای نقش James Bond خبر داده است. 

در این مصاحبه که در جریان فستیوال نیویورک برگزار شد،‌ هنگامی که از او درباره بازگشتش به فیلم‌های باند سوال شد، وی در پاسخ گفت که او بهترین شغل دنیا را دارد و تا زمانی که بتواند،‌ این نقش را بازی خواهد کرد.

در ادامه این مصاحبه، کریگ درباره مصاحبه‌ای که سال گذشته انجام داده بود و گفته بود ترجیح می‌دهد که دستانش را با تیغ ببرد تا اینکه دوباره نقش جیمز باند را ایفا کند، توضیحاتی ارائه کرد:

من آن مصاحبه را دقیقا روز پس از اتمام فیلمبرداری انجام دادم. یک سال بود که به خانه نرفته بودم و واقعا خسته بودم. خیلی تجربه خوبی بود و من از آن لذت بردم. اگر روزی بخواهم این نقش را ایفا نکنم، دلم برای آن خیلی تنگ خواهد شد.

ماه پیش نیز شایعه‌ای منتشر شده بود که در آن اعلام شده بود که به کریگ برای ایفای نقش جیمز باند برای دو فیلم دیگر ۱۵۰ میلیون دلار دستمزد پیشنهاد شده است. پس از مصاحبه کریگ که اعلام کرده بود دیگر قصد ندارد نقش جیمز باند را ایفا کند، شایعات زیادی پیرامون بازیگر بعدی که قرار است نقش این مامور مخفی را ایفا کند مطرح شده بود و در میان نام‌های مطرح شده، هنرپیشگانی مانند آدریس آلبا، مایکل فاسبندر و تام هیدلستون دیده می‌شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده