// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

اولین ویدیو از سه پوسته رویداد هارووینگ در League of Legends

رایوت گیمز ویدیویی کوتاه را از سه اسکین هارووینگ برای سه شخصیت League of Legends منتشر کرده است.

هارووینگ، یک رویداد در بازی League of Legend است که از سال ۲۰۱۰ به مناسبت هالووین در جهان والرون برگزار می‌شود. اکنون نیز رایوت گیمز به مناسبت برگزاری رویداد هارووینگ ۲۰۱۶، نخستین ویدیوی کوتاه را از اسکین هارووینگ Teemo ،Tristana و Morgana منتشر کرده است. البته پیش از این نیز این استودیو تصویر بالا را به عنوان پیش نمایش این سه پوسته منتشر کرده بود:

اسکین‌های معرفی شده به نام Little Demon Teemo و Bewitching Tristana و Bewitching Morgana نامگذاری شده‌اند. دو پوسته لیتل دیمون تمو و بی‌ویچینگ تریستانا با ۱۳۵۰ RP و پوسته بی‌ویچینگ مورگانا با ۹۷۵ ًRP در دسترس قرار خواهند گرفت. معمولا، اسکین‌های ارائه شده در رویداد هارووینگ علی‌رغم نام این رویداد جذاب و دوست‌داشتنی هستند و در واقع هیچ‌وقت ترسناک نبوده‌اند.

 در اسکین‌های جدید مورگانا و تریستانا با ظاهری دلپسند و فراخوانی (Recall) ویژه به نظر می‌رسند. در حالی که تریستانا قابلیت استفاده از دیگ به عنوان کنن (توپ) را دارد، شخصیت مورگانا به نظر می‌رسد که از جادوی سیاه استفاده می‌کند.

اسکین‌های فوق برای مدت زمان محدودی در جریان فصل هارووینگ فعال هستند و با اتمام این رویداد تا سال آینده قابل استفاده نخواهند بود. هرچند هنوز قیمتی برای این اسکین‌ها اعلام نشده با این حال احتمالا نسبت به سایر ویژگی‌ها قیمت بالاتری را خواهند داشت.

 


منبع Riftherald
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده