// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

جهان بازی Mafia 3 از Fallout 4 بزرگتر و تاحدی از Red Dead Redemption کوچکتر است

طبق ویدیو منتشر شده از سوی یک یوتیوبر، جهان بازی Mafia III از بازی Fallout 4 بزرگتر است.

کاربر TheyCallMeConor در یوتیوب جز آن دسته از کسانی است که علاقه خاصی به مقایسه وسعت دنیای بازی‌ها با یکدیگر دارد. همچنین علاوه‌بر این وی در ویدیوهای خود با راه رفتن در دنیای بازی و گشت و گذار در آن، وسعت آن را سنجیده و با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارد. در جدیدترین ویدیویی که کانر منتشر کرده، وی با راه رفتن در دنیای بازی Mafia III و گشت و گذار در تمامی مناطق، اعلام کرده که نقشه بازی Mafia III بزرگتر از Fallout 4 و Fallout 3 بوده و کمی از بازی Red Dead Redemption کوچکتر است. در ادامه می‌توانید به تماشای این ویدیو بپردازید:

|

بازی Mafia 3 هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده و اگر هنوز اطلاعات دقیقی از این بازی ندارید، می‌توانید با مراجعه به پیش‌نمایش زومجی از Mafia III با دنیای بازی و داستان آن آشنا شوید. نیلوفر ابراهیم‌پور در بخشی از پیش‌نمایش خود می‌گوید:

نقشه‌ی بازی به اندازه‌ی کافی وسعت دارد تا شما را ساعت‌ها سرگرم کند. این درحالی است که جزئیات نیز در این راه نادیده گرفته نشده‌اند و به نظر می‌رسد که فضای یک شهر پر از گانگسترها و افراد انتقام جو به خوبی در بازی پیاده شده است. الگو برداری از شهر نیو اورلینز به خوبی صورت گرفته است و همچنین چندین محله با فرهنگ خاص نیز برای دنیای بازی در نظر گفته شده. البته گرافیک هنری و فنی خوب بازی موجب شده تا زیبایی کار طراحان بیشتر و بیشتر به چشم بیاید. چرخه‌ی شب و روز و آب و هوای پویا هم برای واقع‌گرایی دنیای جهان باز Mafia 3 به بازی اضافه شده است. موقع بارش باران در شب، بازتاب نورهای نئون روی سطح آب‌های جمع شده‌ی حاصل از بارش، واقعا دیدنی به نظر می‌رسد و لحظه شماری می‌کنیم تا این محیط جذاب دهه ۶۰ را همراه با لینکلن تجربه کنیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده