// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیویی جدید از نسخه اولیه بازی Psychonauts 2

در جدیدترین اخبار از بازی Psychonauts 2، ویدیویی جدید از نسخه اولیه و آزمایشی این بازی منتشر شده است.

بتازگی استودیو دابل فاین پروداکشن (Double Fine Production)، سازنده بازی Psychonauts 2، ویدیویی جدید را از نمونه اولیه این بازی که با موتور گرافیکی آنریل انجین 4 ساخته شده است  منتشر کردند. در این ویدیو که از پشت شانه‌های تیم شفر، موسس استودیو دابل فاین، و زک مک‌کلندون، رهبر طراحان این بازی، گرفته شده، شاهد صحنه‌هایی از حضور راز، قهرمان این بازی، هستیم که از قدرت‌های خود استفاده می‌کند. همچنین در ویدیو گفته می‌شود که تمام مواردی که شما در حال مشاهده آن هستید، در واقع نمونه اولیه بازی بوده و ممکن است در نسخه نهایی به هیچ‌وجه شاهد این بخش‌ها نباشیم.

در راستای این ویدیو سایت پولیگان با زک مک‌کلندون صحبت‌هایی را در مورد نمونه اولیه بازی سایکوناتس ۲ که بخش عمده آن توسط استودیو ملاسس فلود (Molasses Flood)، سازنده بازی The Flame in the Flood، ساخته شده تدارک دیده است. وی در این باره می‌گوید:

کارکردن با آن‌ها بسیار برای من خوشحال کننده بود. بعضی از آن‌ها را از زمان کار بر روی BioShock 2 می‌شناسم و می‌دانم که کار تیمی‌ آن‌ها چگونه است. از این‌رو بسیار خوشحالم که رابطه کاری خوبی را با یکدیگر برقرار کردیم. همچنین یکی از مواردی که کار کردن با این گروه را خوشحال کننده می‌دانم، این است که آن‌ها به‌خوبی به ساختار بازی سایکوناتس آشنایی داشته و اصلا لازم نبود مدام پایه‌ و اساس این بازی را برای آن‌ها توضیح بدهیم. با بیان کردن اهداف بازی و مواردی که در خلق این نمونه اولی لازم داشتیم توانستند اثری که می‌خواهیم را خلق کنند.

کمتر پیش می‌آید که در یک تیم شاهد رهبری باشیم که بتواند یک تعامل بسیار خوب بین خود و سایرین بوجود آورد. یکی از آن‌ها کارگردان هنری بازی BioShock و BioShock: Infinite است. یکی دیگر از این اشخاص، رهبر بخش انیمیشن سازی بایوشاک اینفینیت است که تمام تلاش و سعی خود را در خلق الیزابت انجام داد. همچنین رهبر بخش طراح سطح این بازی (اشاره به بایوشاک) یکی دیگر از اشخاصی است که از توانایی‌های بالایی برخوردار است. حال کار کردن با رهبرانی که هرکدام از توانایی‌های خاصی برخوردارند، باعث خوشحالی من بوده و توانستیم با یکدیگر یک تیم خوب را برای ساخت نمونه اولیه سایکوناتس ۲ تشکیل بدهیم.

|


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده