نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

کدهای فاش شده خبر از Half Life واقعیت مجازی می دهد

اخیرا کدهایی در سطح اینترنت پخش شده که خبر از ساخت بازی Half Life VR می‌دهد.

وب‌سایت ولو نیوز نتورک،‌ در گزارشی اعلام کرد که احتمال دارد که یک نسخه واقعیت مجازی از بازی محبوب Half Life با نام Half Life: VR در دست ساخت باشد. این وب‌سایت خبری، اعلام کرد پیش از این نیز کدهایی منتشر شده بودند که خبر از ساخت یک نسخه واقعیت مجازی از این بازی محبوب می‌دادند با این حال هیچ چیزی به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده بود. 

تعدادی از طرفداران بازی، پس از عرضه Destinationهای اپلیکیشن استیم VR، با کندوکاو در فایل‌های این برنامه، به یک پروژه با نام HL:VR برخوردند که اگر حرف‌های اول این‌ پروژه را بخواهیم حدس بزنیم، می‌توانید به بازی Half Life: Virtual Reality برسیم. حال دلیل این همه هیجان چیست؟

Destinationها، فایل‌هایی هستند که به صورت مرتب بروزرسانی می‌شوند و این کدهای فاش شده از HL:VR، مربوط به به تاریخ ۲۸ سپتامبر (کمتر از دو هفته پیش) بوده‌اند. این فایل‌ها، همگی به اسلحه‌ها و موارد مختلف دیگری در بازی مرتبط بوده‌اند و به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده به صورت مداوم در حال کار برروی این پروژه است.

با این حال تمام این مسائل، در حد یک شایعه است و هنوز برای مطمئن شدن از ساخت یک بازی جدید بر اساس مجموعه Half Life باید منتظر اعلام رسمی Valve باشیم. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده