// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

بازی Danganronpa 1•2 Reload معرفی و تاریخ عرضه آن مشخص شد

بازی Danganronpa 1•2 Reload که در واقع یک کالکشن از نسخه اول و دوم بازی است معرفی شد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی NIS America، یک پکیج جدید برای بازی Danganronpa معرفی شده است. بنظر می‌رسد در نبود نسخه سوم این مجموعه، علاقه‌مندان می‌بایست خود را با کالکشن این بازی که Danganronpa 1.2 Reload نام دارد، سرگرم کنند. این کالکشن که شامل نسخه اول و دوم بازی است در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. تیم سازنده در مورد این کالکشن می‌گوید:

در اختیار داشتن یک کالکشن که شامل دو نسخه از یک بازی ادونچر و رمزآلود جنایی است می‌تواند بسیار جالب باشد. در نسخه اول بازی شما در یک مدرسه گرفتار شده و می‌بایست خود را از این مدرسه نجات دهید و در نسخه دوم، این اتفاق در یک جزیره برای شما رخ داده و می‌توانید تجربه هیجان انگیزی را در کنار این دو نسخه تجربه کنید.

در نسخه اول بازی شما وارد مدرسه Hope’s Peak Academy می‌شوید. مدرسه‌ای که محلی مناسب برای دانش آموزان رتبه بالای کشور بوده و می‌توانند تحصیلات آکادمیک خود را با بهترین نمرات پشت سر بگذارند. قضیه از جایی پیچیده می‌شود که دانش‌آموزان می‌فهمند توسط یک خرس قاتل بنام Monokuma به اسارت گرفته شده‌اند. حال می‌بایست به‌راه حلی واحد جهت رهایی از این وضعیت دست پیدا کنند. زیرا Monokuma قصد دارد با راه اندازی یک بازی مرگبار، تمامی دانش آموزان را با طعم مرگ آشنا کند.

نسخه دوم بازی هم در جزیره Jabberwock گرفتار شده و می‌بایست در یک بازی که بر سر مرگ و زندگی شما است، پیروز شده و خود را از این جزیره مرموز نجات دهید.

این خبر می‌تواند برای کسانی که این مجموعه را به‌طور کامل تجربه نکرده‌اند خوشحال کننده باشد. همچنین نسخه سوم این بازی که Danganronpa V3 نام دارد، در ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی در ژاپن عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه جهانی این بازی مشخص نیست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده