نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

آپدیت جدید Elder Scrolls Online امکان گردش آزادانه در محیط را فراهم می‌کند

با آپدیت جدید Elder Scrolls Online قادر خواهید بود تا به صورت آزادانه در محیط بازی گردش و کاوش کنید.

نسخه پی‌سی بازی Elder Scrolls Online اخیرا یک بروزرسانی جدید دریافت کرده است که مهم‌ترین ویژگی اضافه شده به بازی از طریق این آپدیت، امکان گردش و کاوش آزادانه در جهان بازی است. این آپدیت که طی روز‌های آتی برای نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد، ویژگی به بازی اضافه می‌کند که هر گیمر می‌تواند بدون هیچ محدودیتی در دنیای بازی حرکت کرده و به هر قسمتی که خواست برود. تنها پیش‌‌نیاز فعال‌شدن این حالت پشت سر گذاشتن یک آموزش است. به‌علاوه باید توجه کنید که رفتن به قسمت‌هایی که سطح دشمنان آن‌ها بالاتر از سطح کاراکتر شما است، می‌تواند باعث شود تا به راحتی کشته شوید.

تغییر مهم دیگری که آپدیت جدید در بازی اعمال کرده، برداشته شدن محدودیت اتحاد‌ها است. پیش از این زمانی که شخصیت خود را در ابتدای بازی می‌ساختید، یک متحد انتخاب می‌کردید و این به عنوان یک مانع برای گیمر‌ها به حساب می‌آمد. ولی در آپدیت جدید این مانع برداشته شده و گیمر‌ها بدون توجه به اتحاد‌شان می‌تواند با هرکسی که دوست داشتند هم‌تیمی شده و با هم وارد سیاه‌چاله‌ها شده یا با دشمنان مبارزه کنند.

از دیگر تغییرات آپدیت جدید بازی هم می‌توان به فراهم شدن امکان دوئل با دیگر گیمر‌ها در محیطی خارج از Cyrodiil، متعادل‌تر شدن میزان لوت و اعمال تغییراتی در Craglorn اشاره کرد. به‌علاوه بتسدا سطح سختی بازی را متعادل‌تر کرده تا هم به صورت تنهایی و هم به صورت تیمی چالش معقولی پیش‌روی گیمر‌ها قرار بگیرد. همچنین اگر تیم شما از شخصیت‌هایی با سطح‌های مختلف تشکیل شده باشد، درجه سختی بازی به شکلی خواهد بود که همه تیم بتوانند از نبرد‌ها لذت برده و در آن‌ها نقش داسته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده