نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

ریمستر بازی Voodoo Vince ساخته می‌شود

سازندگان بازی Voodoo Vince با انتشار تریلری از ساخت نسخه ریمستر این بازی خبر داده‌اند.

Voodoo Vince یک بازی در سبک پلتفرمر است که در سال ۲۰۰۳ عرضه شد. سازنده این بازی استودیو بیپ اینداستریز و ناشر آن هم کمپانی مایکروسافت بود. در حالی که مایکروسافت تعدادی از بازی‌های قدیمی را از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه کرده است، ولی این بازی به دلیل اینکه هرگز روی ایکس‌باکس 360 عرضه نشده است، از چنین امکانی بهره نمی‌برد. به‌علاوه موتور ساخت بازی هم به گونه‌ای نیست که بتوان بازی را به راحتی روی ایکس‌باکس وان پورت کرد. به همین دلیل هم مایکروسافت تصمیم گرفته تا نسخه‌ای ریمستر از این بازی ساخته و برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه کند.

کلیتون کازلاریک، سازنده بازی، در این مورد گفت:

از اینکه دوباره شاهد عرضه بازی Voodoo Vince خواهیم بود بسیار خوشحال هستم. به دلیل ماهیت موتور بازیسازی ما امکان عرضه این بازی از طریق Backward Compatibility وجود نداشت. ولی من از چندی پیش این ایده را داشتم که نسخه ریمستر بازی را برای سخت‌افزار‌های فعلی و به لطف حمایت‌های برنامه ID@Xbox توسعه بدهم که این ایده مورد موافقت مایکروسافت هم قرار گرفت. بخش‌های زیادی از بازی از ابتدا ساخته شده‌اند و طرفداران شاهد یک ریمستر واقعی خواهند بود.

نسخه ریمستر Voodoo Vince برای عرضه در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. این نسخه با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و از اچیومنت‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. در پایان می‌توانید تیزر معرفی این بازی ریمستر را تماشا کنید:

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده