// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

بسته الحاقی ANNO 2205: Frontiers با یک تریلر جدید منتشر شد

بلوبایت و یوبیسافت ویدیوی انتشار بسته الحاقی ANNO 2205: Frontiers را منتشر کردند.

یوبی‌سافت و استودیوی بلوبایت، توسعه‌دهنده بازی استراژی و شبیه‌سازی ANNO 2205 ویدیوی هنگام عرضه Frontiers،‌ جدیدترین بسته‌الحاقی ANNO 2205 را منتشر کردند. این بسته‌الحاقی در کنار یک جناح جدید با نام Synthetics، سه بخش جدید را هر یک با نام‌های Savik Province ،Madrigal Islands و Greentide Archipelag به بازی می‌افزاید. علاوه بر این گزینه‌های شخصی‌سازی بازی نیز با نصب تازه‌ترین بروزرسانی افزایش پیدا می‌کند. هر یک از بخش‌های جدید دارای آب و هوایی منحصر به فرد هستند به عنوان مثال در حالی که جزایر مادریگال پوشیده از گیاهان است در Savik Province شاهد سرزمینی پوشیده از برف هستیم. در سه بخش جدید می‌توانید به حل ماموریت‌های جدید بپردازید.

در این ویدیو همچنین تصاویری از حمله به شهر نمایش داده شده است. به این ترتیب می‌توانید در برابر هجوم دشمنان، به دفاع از شهر خود بپردازید. بسته‌الحاقی ANNO 2205: Frontiers اکنون از طریق استیم برای خریداری در دسترس قرار دارد. بلوبایت به وسیله صفحه‌ی استیم بازی رسما تایید کرد که Frontiers، آخرین بسته الحاقی برای بازی ANNO 2205 است. بازی ANNO 2205 در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ برای رایا‌نه‌های شخصی منتشر شده بود.

علاوه بر ویژگی های بسته‌الحاقی، در انتهای ویدیو نیز شاهد رونمایی از نسخه آلتیمیت (Ultimate Edition) بازی ANNO 2205 هستیم. این نسخه شامل بازی اصلی و هر سه بسته‌الحاقی و محتوای منتشر شده خواهد بود. ANNO 2205: Ultimate Edition در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶ (۵ آبان) منتشر می‌شود.

ویدیوی تبلیغاتی هنگام عرضه ANNO 2205: Frontiers را از پایین می‌توانید تماشا و دانلود کنید:

|

بلوبایت همچنین تصاویری را از این بسته‌الحاقی منتشر کرده است:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده