// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

نسخه کالکتور و تاریخ عرضه Tales Of Berseria در غرب اعلام شد

بندای نامکو با رونمایی از نسخه گران‌ قیمت کالکتور بازی Tales Of Berseria، از تاریخ عرضه این بازی در غرب رونمایی کرد.

Tales Of Berseria، جدیدترین بازی از مجموعه نقش‌آفرینی Tales Of، محصول شرکت بندای نامکو در نهایت و بعد از کش و قوس‌های فراوان تاریخ عرضه‌ای را برای انتشار در کشورهای غربی دریافت کرد. بندای نامکو حتی پا را فراتر گذاشته و از یک نسخه پر زرق و برق کالکتور و البته گرانقیمت برای این بازی نقش‌آفرینی رونمایی کرده است.

وقایع تاریخی داستان در تایم‌لاین مشابهی با Tales Of Zestiria روایت می‌شود. Berseria بازیکنان را به مکانی در گذشته می‌برد، زمانی که امپراتوری مقدس میدگند (The Holy Midgand Empire)‌ در حال حکمرانی بر تمام اراضی و دریاها در جهان است و قلمروها به بخش‌های مختلف تقسیم شده‌اند. داستان بازی به عنوان یک پیش در آمد بر داستان Tales Of Zestiria روایت می‌شود، جایی که حرف و حدیث‌هایی از یک ناجی مبنی بر قصد بازگرداندن صلح به زمین و اتحاد میان نژادها وجود دارد.

سیستم مبارزات در Tales Of Berseria به غیر از یک مورد، مانند شماره قبلی باقی مانده است. تنها تغییر، جایگزینی مکانیک The Soul Gauge با مکانیک حرکت پیشین در بازی‌های مجموعه است.

Tales Of Berseria Collector’s Edition

بندای نامکو همچنین نسخه کالکتور Tales Of Berseria را با قیمت ۱۴۹/۹۹ دلار و محتوایی به شرح زیر منتشر می‌کند:

  • قاب فلزی (SteelBook) منحصر به فرد از Tales of Berseria 
  • اکشن فیگورهای جیبی از شخصیت‌های ولوت و لافیکت
  • سه جاکلیدی‌ منحصر به فرد از تصویر رترو ۸-بیتی شخصیت‌ها
  • دیسک آهنگ‌های انتخاب شده و ویژه
  • رمان پیش‌درآمد A Witch’s Tale: A World Full of Daemons با چاپ گالینگور (Hardcover)
  • مجموعه‌ای از کارت‌های Tales of Berseria
  • کتاب‌هنری راهنمای استراتژی استارتر Tales of Berseria

شما می‌توانید نسخه اسپشیال (Special Edition) این بازی را در خرده‌فروش‌های مختلف پیش‌خرید کنید. اما اطلاع داشته باشید که تولیدات اولیه‌ی این نسخه تنها ۱۰ هزار واحد خواهد بود. بنابراین اگر از طرفداران بزرگ سری Tales هستید، از خریداری این محصول اطمینان حاصل کنید.

تاریخ عرضه Tales Of Berseria برای انتشار در کشورهای غربی برای روز ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ (۸ بهمن) اعلام شده است. این بازی برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده