نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

سیگورنی ویور به جمع بازیگران سریال The Defenders پیوست

مارول اعلام کرد که سیگورنی ویور برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی در سریال The Defenders، به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است.

در جریان برگزاری پنل مشترک مارول و نت‌فلیکس در کامیک کان نیویورک، جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول، اعلام کرد که سیگورنی ویور برای بازی در نقش منفی و شرور اصلی در سریال دیفندرز (The Defenders) حضور خواهد داشت و به نقش آفرینی خواهد پرداخت. این بازیگر ۶۷ ساله بیشتر برای بازی در مجموعه فیلم‌های بیگانه (Alien) در نقش الن ریپلی و فیلم شکارچیان روح (Ghostbusters) شناخته می‌شود. این نخستین همکاری ویور با مارول است و او برای اولین بار است که در دنیای مارول نقش آفرینی خواهد کرد.

Sigourney Weaver

با این حال، لوب نقش ویور را در این فیلم اعلام نکرد و از گفتن جزئیات بیشتر خودداری کرد، اما سریال‌های مشترک دیگر و جدید مارول و نت‌فلیکس نیز قرار است برای اولین بار در سال آینده میلادی پخش شوند. سریال آیرون فیست (Iron Fist) و  پانیشر (The Punisher)، دو سریال جدید مارول هستند که قرار است اولین بار در سال ۲۰۱۷ از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش شوند. با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود سریال The Defenders قرار است طی سال آینده میلادی پخش شود و با توجه به پخش دو سریال Iron Fist و The Punisher در سال ۲۰۱۷ میلادی، این احتمال وجود دارد که پخش سریال The Defenders به سال ۲۰۱۸ موکول شود.

در ماه مرداد، نت‌فلیکس اعلام کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار سه سریال مارول در یک سال ندارند و تصمیم ندارند تغییری در برنامه انتشار سریال‌های ابرقهرمانی خود ایجاد کند. علاوه بر حضور ویور در سریال The Defenders، لوب دومین تریلر سریال Iron Fist را نیز پخش کرد، این سریال، چهارمین سریال مشترک مارول و نت‌فلیکس است که چندی پیش نت‌فلیکس با انتشار ویدیوی کوتاهی اعلام کرد که سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) از این شبکه استریم منتشر و پخش شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده